Egy mítosz kezd összed?lni
Szöveges ítélet
Jó: üzembiztos, a 75 LE ellenére viszonylag fürge, könnyen kormányozható, kategóriájában az egyik legtágasabb (hát még a csomagtér!), kényelmes hátsó ülések. Korrekt pedálrend.
Rossz: a kilátás tolatásnál , el?remenetben a vastag C oszlop zebrára kanyarodásnál nagy teret zár le. Szerintem hangos a motor, ill. a rossz a motor hangszigetelése.
Az elektromos ablakok nyomógombjai a lehetó legrosszabb helyen, a váltókar el?tt vannak. Ésszer?tlen a pohártartó elhelyezése, amibe kihúzott állapotban mindig belekad a vezet? keze egy-egy váltás után. A középkonzolon sokkal lejjebb kellett volna elhelyezni a rádiót is.
Hibalista
- Az eredeti automata kupplung-bowdent már az els? tulajdonos garanciában cseréltette, mechanikusra. Ez az egyik SEAT-hoz való típus, de látszólag csereszabatos. Nálam: nehezen kapcsolható sebességek feltehet?en a kupplung-bowden hibájából. Csere, aztán megint csere, de nem lett jó. Tanakodás, döntés: szerkezet csere + új bowden. Eredmény: egy kicsit jobb, de továbbra is nagyon nehezen benyomható pedál, ami felengedéskor ráadásul még szakaszosan is mozog. Emiatt aztán a melletem ül? úgy érzi, mintha tegnap kaptam volna a jogsimat. Országúton elviselhet?, városi forgalomban katasztrofális érzés.
- Hidegben a központi zár befagy, a kilincs üresen mozog, de lagalább változatosan: hola bal, hol pedig a jobb oldalon.
- Az els? ülés ül?lapja rövid, szinte kényelmetlen, a hangszórók és a gyári Alpha rádió kritikán aluli.
- A kupplungszerkezet kb. 20 000 Ft, a gyári (mechanikus) bowden olcsóbb, mint az utángyártott. (8 400 br)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 56000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 26000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Samara | Következő autója? | Opel (sosem kop´ el!!!) |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
