A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo Classic (1995-2001)

Polo Classic 1.4 Classic Sport 

Az ítélet értékelése
3,3(3 db)

A sportos csaj

Szöveges ítélet

Életem elsö komoly autója.
Elözö autóm egy tornádó vörös (gyári szín) II-es polo fox volt, amivel elég sokat szenvedtem, mert félig roncs állapotban érkezett hozzánk a sógoroktól még 1993-ban. A VW szeretete tehát innét eredeztethetö nálam. A kis piros elpasszolását követöen sem volt kérdéses, hogy milyen kocsit veszek. A POLO Classic és a variant között filóztam sokáig. Ez ugye legalább egy mérettel nagyobb kocsit jelentett a kis polo után.
Aztán a neten megláttam ezt a fehér gépet, szép gyári alufelniken pihenve, hófehér színben pompázva. A fehér kocsik alapvetöen nem tetszenek, de a szín és a felni összahtása nagyon elegáns hatást eredményezett.
Az 1.4-es 97-es polo Classic még a III-as Golf-hoz haonló belsö térrel és felszereltséggel rendelkezik. Ehhez képest a sport kivitel elsö gyári sport üléseket, elsö motoros ablakemelöket, szervókormáynt, BBS gyári alufelniket és központi zárat is tartalmazott.
Alapvetöen egy ügyes kis családi kocsi ez a POLO Classic: Városban nyomatékos. 90-100 km-ig rendkívül jól gyorsul. Autópályán is még elfér a belsöben, de 140 után már nem nagyon érdemes tovább gyilkolni, annak ellenére, hogy kb. 160 a vége (nem próbáltam még)
A váltója németesen precíz, az úttartása is jó. A futómü közepesen feszes, a III-as golfnál szerintem jobb, de a IV-esnél rosszabb. Az 1.4-es 60 lovas motor nem egy erőgép, alapvetően nem is hangos, csak 120 körül, 4000-es fordulat környékén kezd morogni.

A megvásárlást követöen nem sokkal beletettem az elözö kocsiból megmentett Sony audio cuccokat, amit hátulra még egy 4 utas MACaudio ovállal egészítettem ki. (A MACaudio jó és olcsó, ajánlom mindenkinek!!!) Szóval a gyári hangcuccok prütykölését nem igazán szeretem. Az a jó, ha oda van rakva a hangzás.

Javítások: Az elsö lengéscsillapítók és a gumik eléggé le voltak strapálva. Ezeket sürgösen cserélni kellett. Na igen, az lett volna a csoda, ha a használt kereskedésböl normális gumival adják el a verdát.. öszintén szólva az említett hibák miatt az elsö idökben gyakran instabil volt az autó és többször meg is csúsztam vele. Csere után ezek a gondok megszüntek. A másik probléma a hátsó sárvédö ív rozsdásodása volt. Potom 70 ezerért Lukácsék ki is javították a hibát Vácon. Azóta nem volt gond a karosszériával. Mondjuk fogalmam sincs, hogy az elözö tulajnál 5 év alatt hogyan rozsdásodott át.. ??

A színe miatt elég kényes és valóban legalább annyit kell vele foglalkozni, mint egy igazi növel. :)) De hálás kis dög, elvisz mindenhová, nem kajál sokat, ha kell kényelmes, ha kell sportos néha a mérete ellenére még elegáns is. (10 évesen is..)

2006.10.16
1 év alatt nem sokat kellett szerelőhöz vinnem. Az egyik oldalon a hátsó sárvádő ívet sajnos ki kellett vágatnom és újat rakattam bele, mert utálom a "rügyező" kocsikat..
Kipufogó csere sajnos megérett. Remek nyári nemvárt kiadás. Walkert rakattam rá. Középső-hátsó, 40 forint...

Úgy látom az ajtó befagyás nem egyedi eset. Sajnos én is megszívtam már párszor. 1 dolog idegesít még: túl kemény fékbetétet raktak bele legutób és néha kicsit "fütyül". Nincs benne klíma, ez is kicsit szar +40-ben a belvárosban... Jó kis gép, de várom már az utódot! (Audi A4)

2008.03
A fékbetétek azóta bekoptak, nincs hang. Műszaki probléma nem volt vele ezidáig. 1 év alatt csupán 2x 10.000 Ft-ot kellett rákölteni (gyújtáskapcsoló relé és termosztát csere) Kívánom mindenkinek, hogy csak ennyi gondja legyen egy 10 éves autóval!
Remek, megbízható verda, továbbra is ez a véleményem. Fiatal családnak, vagy kezdőknek első autónak jó választás.

Hibalista

- Hátsó sárvéd? elemek újra fényezése
- Új gumik (téli, nyári)
- M?szerfal világítás (ég?)
- Els? lengéscsillapító
-
- Azóta: hátsó ív teljes csere egyik oldalon
- Középső és hátsó kipufogó dob
- Fékbetét csere
- Középső műszerfal keret
-
- Termosztát
- Gyújtáskapcsoló érintkező

Ide hordtam szervizbe

Lukács és Tamás (Vác)

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Saját vidéki szerelő, meg néhány pesti

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 69000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Polo II. Fox Következő autója? Audi
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo Classic 1995

További ítéletek (105 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)