A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (2017)

Polo 1.4 Comfortline TEAM 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Meglepően jó autó, sok extrával

Szöveges ítélet

Én mindig is ilyen VW Polot szerettem volna. Volt előtte 6N2 és 9N-es típus is a tulajdonomban. Az összes közül szerintem ez a típus sikerült a legjobban eddig.
Sokat tanakodtam, hogy esetleg az 1.2-es motorral szerelt változatot vegyem meg, de sajnos annak típushibája a vezérműlánc hiba, amire igazából nincsen jó megoldás a mai napig, csak a rendszeres csere(valamint a turbó természetesen). Hiába láncos motor, de hírhedten megbízhatatlan a vezérlése. Valamint semmi esetre sem akartam DSG váltót, mivel erről is sok rosszat hallani. Addig,amíg működik, remek dolog. De minél több a km az autóban, annál nagyobb a valószínűség, hogy ezt az új tulajdonosnak kell megfizetnie.
Tehát ezért lett az 1.4-es 85 LE-s motor. Ez dupla vezérműszíjas, de megbízhatóbb sokkal, mint az 1.2-es motor, még ha nem is 105 tudja a 105LE-t, de biztos, hogy csak 120.000km-enként kell cserélni és nem csörög 50.000km után.
Sikeresen egy külföldi TEAM felszereltségű típust sikerült megszereznem. Ebben alap felszereltség a bőr kormány és váltó, sötétített üveg B oszloptól, tempomat, ülésfűtés, sportülések 2 színben, ködlámpák, nappali menetfény, tolatóradar, fényszórómosó, fűtött szélvédőmosó stb.. Gyakorlatilag majdnem minden van benne, a digitális klímát leszámítva. Azt is írhattam volna, hogy majdnem Highline felszereltségű, nem nagy a különbség.
A futómű kényelme kimagasló (szerintem). Ez az autót a kényelmes autózásra tervezték és eljutni A-ból B-be, a sportülések egy komolyabb kanyarvételnél is nagyon jó támaszt adnak oldalirányban. A kijelző ajánlást tesz, mikor kellene váltani az autóval, szerintem kicsit túl alacsonyan tartja a fordulatszámot. Az alapjárata is olyan 620-640 körül van, ami ennek teljesen normális. Tehát mindent a kedvező fogyasztásért terveztek ilyenre.
A fogyasztása szerintem ebben a kategóriában igen kedvező, nekem 5,5-6,2 l között van mindig, teljesen mindegy, hol használom(amíg tartod a kijelző ajánlását). Egyszer volt több, 6,5 l, de ezt klímával sikerült elérnem. A klíma kapcsolásakor kicsit észrevenni, hogy gyengébb a motor, de nem számottevő a különbség.
A gyorsulása azért nem rossz, 10mp alatt van százon, de nyilván ehhez oda kell neki lépni rendesen. A motor hangja kimondottan halk, motorháztető szigetelése sincs és nem is kell neki. Az autópályán sem pörög a motor, viszonylag alacsony az 5. sebesség áttétele (már a régebbi Polokhoz és a Suzukikhoz hasonlítva)
Egy negatívumot tudok írni róla, méghozzá azt, hogy a kuplungja miatt lehet, hogy a női vezetőknek nem lesz a kedvence. Azért, mert az eddigi autóimhoz képest ennek a legkeményebb benyomni. Ez egy dugóban araszolás közben azért fárasztó tud lenni. Ezért is adta el az előző tulaj, ő maradt az A-s Mercinél.

Vételkor cserélni kellett a hátsó kipufogó dobot (ez típushiba, de 9 évesen már lehet cserélni) valamint mindegyik féket is cserélni kellett, mert fél évig állt az autó és berohadt mindegyik fék sajnos. (de ezt már vételkor tudtam)
Egyetlen váratlan költség a két első lengéscsillapító volt, egy időben kezdett elengedni az első kettő (jó magyar utak).
A gyári CD-s rádió sajnos már elavult mára, akármilyen jól szól. Én lecseréltem egy komolyabb fejegységre és kapott új hangszórókat is.
Egy magasabb embernek lehet, hogy kicsit szűk az ülése, de nekem a 185cm-emmel még teljesen kényelmes, a fej feletti tér is eléggé tágas. Extrákkal teli van pakolva, stabilan és megbízhatóan teszi a dolgát. Az úttartása elég jó, bár egy bátrabban vett körforgalomban,csúszós úton felvillanhat a kicsúszásgátló, de ez is segít, ha baj van és valaki sportosan szeret vezetni.
Tehát én azoknak ajánlom ezt az autót, akik egy stabil, megbízható autót keresnek és nem akarnak meglepődni. Meg nem éppen száguldozni akarnak vele.

Hibalista

- Hátsó kipufogó dob (típushiba)30.000Ft
- Első-hátsó fékek kompletten 90.000Ft
- Első lengéscsillapítók 65.000Ft

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2011
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 141000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Polo 9N3 1.4 TDI Következő autója? Polo
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 2017 (2017)

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)