A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (2009)

Polo 1.2 TSI Bluemotion 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Wolfi- az én kis golfom

Szöveges ítélet

2015. júniusban találtam rá a kicsikémre a Porsche Pest-nél, 1.2 TSI Bluemotion motorral, dupla comfort csomaggal, bőr kormánnyal, alkonyvörös metál színben. 2015. május 9-én gyártották, Wolfsburgban és rá egy hónapra már az én garázsomban pihent. Ára engedményekkel 4,2 millió. Nekem ő DAS AUTO. 168 cm-emmel bőven elférek, az esetek 90 %-ában vagy egyedül, vagy a párommal megyünk, így még nyaralásnál is szépen elférünk. Nagyon megy, ha odalépek neki, alig 1 tonnáját vidáman viszi, persze a turbó nyomja bele a benzint, a pillanatnyi fogyasztást inkább ne nézegessük, mert 18-22 l/100 km-t is mutat gyorsításnál, de ha akarom, országúton 5 l/100 km alá tudom vinni a fogyasztását. Talán a leghasznosabb extra az első - hátsó radar, 10 cm pontosan be lehet vele állni. A céges Fordomhoz képest ez nem sípol folyton, ha átlépem a 20 km/ó-t, először csak diszkréten bimbamol, majd ahogy gyorsítok egyre hangosabban figyelmeztet az öv miatt. Intelligens tempomat, jó hangú cd játszó és ki lehetne vele autózni a világból is. A mobiltelefon bluetooth kapcsolattal csatlakozik az autóhoz és csak hangosabban kell beszélnem, ha hívnak,(nem kell fél kézzel fogni a telót, mint látom sokaknál, hogy nem tellik nekik egy headsetre) A lámpái igaz, hogy nem xenonok, de nagyon jó fényerejük van, szinte nincs szükség a reflektorra. Kis figyelmesség a kanyarba bevilágító ködfényszóró, de néha jól jön. Az ajtók (állítom, hangolták) nagyautósan puffannak. Ó, és milyen csendesen megy!
Persze csodák nincsenek, kis fogyasztás, kis belső súrlódás, kicsi veszteséghő, nem is fűt olyan hamar, mint a régi 1,4-es benzines Seatom. Ezért nagyon hasznos az ülésfűtés, két fokozatban az első üléseken, és amíg a motorolaj hőmérséklete nem éri el a 60 - 70 fokot, amikor már rendesen tud fűteni, addig sem fázunk. Kanyarodás, fékek nagyon jók, nagy sebességnél kellően nehezebb lesz a kormány. Észre veszi, ha lefullasztom a motort, azonnal újraindít. A start - stop rendszer kikapcsolható, hogy dugóban ne indítgasson folyton. Amíg hideg a motor, nem használja. Minden elemében átgondolt, kiforrott konstrukció, nem igazán értem, miért látok viszonylag keveset az utakon, talán ebben az árban lehet nagyobb autót is kapni, de nálam ez nem volt szempont, ez nekem egy kis luxus autó, mindenhol finom anyagok, megoldások. Fentiekből is látható, hogy nagyon szeretem, talán csak egy hetes golfba ülnék át, de az meg alig férne be a szűk garázsomba, úgy hogy marad a Wolfi!

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

vw márkakereskedés, Berta - Vadász

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2015
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5100
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Ibiza 1.4 16V Következő autója? Golf
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 2009 (2010)

További ítéletek (23 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)