A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (2009)

Polo 1.0 Fresh 60 3ajtós 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

falura jó

Szöveges ítélet

3.1 volt a feláras fénnyel, a facelift utáni modell.
Ennyiért van még: fapad Duster, és 1.2-es háromajtós Punto2012. Eleve háromajtós kellett, így nem volt kérdés, hogy VW lesz. (ilyen Punto már van a családban, és nem győzött meg)
Nem reklámozzák agyon ezt a modellt, valószínűleg sokat nem keresnek rajta..
3 alatt megáll az alapszínekkel.

Egyelőre bejáratok, a németek előírása: 1000km-ig max 4000-es fordulat, 1500km-ig fokozatosan fel kell menni egészen 6000-ig.


Ami tetszik:

Kezelőszervek: még tesztvezetésen se voltam előtte, ehhez képest beültem, elindultam a szalonból, és minden ott van, ahol lennie kell, és úgy működik, ahogy kell. Klasszikus dolgok, nem akarták megreformálni az iparágat, és ez nem feltétlenül rossz egy új típusnál se.

Ha már rádió: az A oszlopokban csipogó, az ajtókban a nekik kialakított dobozban mélyközepek, egész jól szól.

A csomagtartó meglepően nagy. Ehhez nincs csomagtartópolc, ami teljesen síkba hozza a felületet, viszont sokat elvesz a mélységből.


Ami nem tetszik:

A hátulja túl snassz, semmilyen forma, azt elszúrták. Nem tudnám emlékezetből lerajzolni..

A hátsó ülés hátára nem jutott szövet, benézel a csomagtartóba, és csak a fekete fém meredezik, mint egy VAN-ban. Nem hiszem el, hogy nem jutott volna oda legalább valami vékony posztó.

A tanksapkát nem lehet felakasztani sehova tankoláskor, lóg és össze fogja karcolni a fényezést.

NINCS TÁVIRÁNYÍTÓS KÖZPONTI ZÁR! Ezt így hogy?

-----------------------------------------------
Update 2014.11.10

1300 km után futottam vele óra szerint egy 165-öt, ötösben 5200rpm. Még egyszer mondom, a gyári végsebesség adat 161.. Hátszél lehetett. Ebből már nem nagyon hiányoznak a lovak.

-----------------------------------------------
Update 2014.12.23

3200 km után mértem egy fogyasztást, a 333-as benzin örömére. Tele tank két kattanásig, a kúttól van pontosan 50 km-re egy körforgalom, odáig el, és vissza. Az útvonal abszolút vegyes, két városon áthalad, köztük síkság.
Ugyanazon a kúton két kattanásig töltve..
4.2 literes fogyasztás százon, 100-120-al, a városban meg kresz szerint.

-----------------------------------------------
update 2015.03.22

kapott 8x18-as felniken 215/35 gumikat, ültetőrugókkal. jól néz ki, nem ráz borzasztóan, jól fordul, elgurul 5-6 liter között..
4-esben 3000-5000 rpm (80-130) 20.5mp gyári kerékkel, 24.5 a nagyokkal. fogja szépen.

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2014
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7100
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Focus 2001 Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 2009 (2010)

További ítéletek (23 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)