falura jó
Szöveges ítélet
3.1 volt a feláras fénnyel, a facelift utáni modell.
Ennyiért van még: fapad Duster, és 1.2-es háromajtós Punto2012. Eleve háromajtós kellett, így nem volt kérdés, hogy VW lesz. (ilyen Punto már van a családban, és nem győzött meg)
Nem reklámozzák agyon ezt a modellt, valószínűleg sokat nem keresnek rajta..
3 alatt megáll az alapszínekkel.
Egyelőre bejáratok, a németek előírása: 1000km-ig max 4000-es fordulat, 1500km-ig fokozatosan fel kell menni egészen 6000-ig.
Ami tetszik:
Kezelőszervek: még tesztvezetésen se voltam előtte, ehhez képest beültem, elindultam a szalonból, és minden ott van, ahol lennie kell, és úgy működik, ahogy kell. Klasszikus dolgok, nem akarták megreformálni az iparágat, és ez nem feltétlenül rossz egy új típusnál se.
Ha már rádió: az A oszlopokban csipogó, az ajtókban a nekik kialakított dobozban mélyközepek, egész jól szól.
A csomagtartó meglepően nagy. Ehhez nincs csomagtartópolc, ami teljesen síkba hozza a felületet, viszont sokat elvesz a mélységből.
Ami nem tetszik:
A hátulja túl snassz, semmilyen forma, azt elszúrták. Nem tudnám emlékezetből lerajzolni..
A hátsó ülés hátára nem jutott szövet, benézel a csomagtartóba, és csak a fekete fém meredezik, mint egy VAN-ban. Nem hiszem el, hogy nem jutott volna oda legalább valami vékony posztó.
A tanksapkát nem lehet felakasztani sehova tankoláskor, lóg és össze fogja karcolni a fényezést.
NINCS TÁVIRÁNYÍTÓS KÖZPONTI ZÁR! Ezt így hogy?
-----------------------------------------------
Update 2014.11.10
1300 km után futottam vele óra szerint egy 165-öt, ötösben 5200rpm. Még egyszer mondom, a gyári végsebesség adat 161.. Hátszél lehetett. Ebből már nem nagyon hiányoznak a lovak.
-----------------------------------------------
Update 2014.12.23
3200 km után mértem egy fogyasztást, a 333-as benzin örömére. Tele tank két kattanásig, a kúttól van pontosan 50 km-re egy körforgalom, odáig el, és vissza. Az útvonal abszolút vegyes, két városon áthalad, köztük síkság.
Ugyanazon a kúton két kattanásig töltve..
4.2 literes fogyasztás százon, 100-120-al, a városban meg kresz szerint.
-----------------------------------------------
update 2015.03.22
kapott 8x18-as felniken 215/35 gumikat, ültetőrugókkal. jól néz ki, nem ráz borzasztóan, jól fordul, elgurul 5-6 liter között..
4-esben 3000-5000 rpm (80-130) 20.5mp gyári kerékkel, 24.5 a nagyokkal. fogja szépen.
Hibalista
- -
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7100 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Focus 2001 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |
