A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (2009)

Polo 1.2 TSI 110 hp DSG 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pofás autó zavaró hibákkal

Szöveges ítélet

Tavaly vettem át az autót, nagyon vártam, mert még nem volt DSG-váltós autóm, és sok jót hallottam róla. Tetszik a Vw összeszerelése, és hogy semmi nem nyikorog belül, nyugalom van, korábbi autóimban ki nem állhattam, hogy nyikorgott valami. Prémium kisautótól nem is várható más, de az elmúlt fél év alatt azért pár dolog eléggé zavart:

-Egyik a DSG váltó. Sajnos nem mindig tudja, mit akar. El akarok indulni gyorsabban egy kereszteződésben, vár-vár-vár, erre mégjobban megnyomom a gázt, mert nem megy, erre visszavált hármat és hátbarúg...de addigra már nem kéne, mert átvánszorgok a kereszteződésen. Ha kicsit gurulva indulok el, vagy sportmódba teszem, kicsit javul a helyzet. Remélem jön valami programfrissítés hozzá. Már értem, miért írják a tesztekben, hogy a DSG-TSI párosítás nem valami jó, inkább dízellel kell megvenni.

-A másik a fogyasztás. Volt már 1.2 tsim, a régebbi típus(Euro 5ös), nem evett keveset, kb 7 litert város és országúton fele-fele arányban használva, de nem vagyok lassú típus, elfogadtam. Ez pedig, ami a továbbfejlesztett, már Euro 6-os motor, 7,5-8 litert kajál ugyanolyan vezetési stílus mellett.

-A megfelelő üléspozíció megtalálása sem egyszerű. Hosszú lábaim vannak, így a kormány vagy messze van, vagy a lábaim vannak a nyakamban. Magasaknak nem ajánlom, emiatt legközelebb már nagyobb autót választok. A sportülés meg valahogy vállban szűk, pont nem fér bele a vállam kényelmesen, pedig nem vagyok kigyúrva.

-Sajnos járó motornál, és leállítás után még pár percig hallható a katalizátor(?) kattogó hangja. A szervizben azt mondták, ez normális, de azért egy prémium autó ne kattogjon...

-Amit még nem értek, az a Mirrorlink funkció elérhetetlensége. Már majdnem egy éve megjött a modellfrissített Polo, amit ezzel a funkcióval reklámoztak, ehhez képest még mindig nem elérhető...

-Aki esetleg szereti, ha az autó jó vezetési élménnyel rendelkezik, ne ezt válassza, de a többségnek bőven megfelel.

Hibalista

- Egyenlőre semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2014
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Polo Következő autója? Leon ?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 2009 (2010)

További ítéletek (23 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)