A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (2009)

Polo 1,2 TSI Confortline 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kiváló kompromisszum II

Szöveges ítélet

Ez a "Kiváló kompromisszum" c. bejegyzés frissítése, mivel másképp nem megy. Részletek : ld. hibalista.

- A kocsi a típushibák javítása után "kiegyensúlyozott állapotúnak" tűnik, megy, teszi a dolgát, úgy tűnik jobban egyben van, mint újkorában, én a fogyasztását akkor sem tudom átlag 5,7 felé vinni, ha hosszabban megyek vele 140 km/h-t.

- Az alább részletezett turbóvezérlő-csere és hasonlók azért bosszantóak, mert 1 perc kiütni a computerből a hibát a szervízben és a kocsi nem túlpörgetve simán használható nélküle hónapokig (sajnos a tempomat nem megy ilyenkor). Viszont mikor a hiba jelentkezik a motorvezérlő azonnal letilt és a kocsival gyakorlatilag lehetetlen közlekedni.

- Tempomatot megkedveltem, bár a hosszú leejtőkön továbbra is kinyomott kuplunggal vitorlázok. Ügyes, prezíz szerkezet, nagyon pihentet.

- Következő szervíz 112.000-nél lesz, kézifék nagyon fent fog (hegyen lakom), rendszeresen megy bele plusz 1-1 l. motorolaj, plusz 1 liter hűtőfolyadék utántöltve a szervízeken felül.

Hibalista

- - Garanciális turbócsere - - Garancián felüli turbóvezérlő (vagy mi) csere (Volkswagen 03F198725C REP.SATZ ), több mint fél évet vártam az alkatrészre: Típushiba, (szinte) minden Polot érint, ezért lett belőle európai méretű (HU, FR, CH) készlethiány. A VW-től korrekt lett volna ingyér cserélni, mikor rájöttek, hogy alapból silányra gyártott az alkatrész, vagy legalább megszervezni a korrekt utánpótlást. - - Kb. 5,5 évesen, az akksi végfázisában kb. 90.000 kilométernél meghalt a cockpit. A szerelő Svájcban kiadós nyaklevesekkel (!)l élesztette újra, mint a régi tévéket. Szerinte VW és Audi típushiba, de a magyar szervíz még nem tapasztalta. Utóbbinak lehet igaza, mert az akksicsere után a hiba nem jelentkezett soha többet és nem kellett máig sem az "azonnal ajánlott" cserét meglépni. - - Baloldali első ajtónál az elektromos ablakemelők vezérlését végző 4 gombos kapcsoló kipurcant (kb. 90.000 km). (Pont, mint a Polo 3-nál. Pedig alig használtam, nem sikerült tartósabbra tervezni.) - - Két hátsó tárcsafékcsere rohadás miatt cserélve (kb. 80.000), állítólag érzékeny arra, ha folyamarosan füvön parkolunk a kocsival.

Ide hordtam szervizbe

Óbudai Autójavító

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2011
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 9000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 105800
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Polo III Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 2009 (2010)

További ítéletek (23 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)