A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (2009)

Polo 1.2 TSi 

Az ítélet értékelése
3,8(4 db)

ESZÉBE NE JUSSON MEGVENNI!

Szöveges ítélet

Lehet szeretni mert amikor épp hiba nélkül fut élvezetes vele közlekedni
Nekem még az a szerencsém h van mellette egy Hondám is ami autó, tehát mindig rendelkezésre áll ha a többi autónak látszó tárgy javítás alatt van

Hibalista

- Előre szeretném tisztázni, hogy ezeket a sorokat azért írom h más ne essen bele ebbe a hibába - - - 1 éves kora után kezdte h vészüzemmódba kapcsolt. Porsche Pest nél garanciális turbó csere lett belőle - - - Nem sokkal ez után hidegben zavaró hangot jöttek az autó kesztyűtartója felől. Kiderült h ez egyik klímacső a motortérben berezonál, ami iszonyú kellemetlen hanghatásokkal járt belül. Gyárilag így van össze rakva, biztos vagyok benne h másoknak is kellemetlen perceket fog okozni, mire megtalálja mi okozza - - - 60 ezer km után! vezérmű lánc csere. Saját szememmel láttam, ha mondják nem hiszem el, pontosan olyan vastagságú lánc van az autóban, mint egy biciklin - Még jó h a Dacia! teljes élettartam garanciát ad a láncra az 1.2 es turbójukhoz.... - A lánc úgy elnyúlt h a főtengely és vezérműtengely jeladó eldobta a kanalat, így mindkét szenzorra hibát írt. Persze ki kellett cseréltetni mindkét szenzort, mire kiderült h ja hát akkor a lánc kuka - - Ez a motor nem autóba hanem fűnyíróba való. Annyira tartósan van össze rakva. - - - 72 ezer km után kezdte h kigyulladt egyszerre a műszerfalon a guminyomás kontroll lámpa és az esp lámpa egyszerre, majd erre beütötte kis idő elteltével a már annyira várt check engine lámpát is. Újabb szenzor hibát jelzett rá a műszer, ezúttal szívócső szenzor - Cseréjük után kiderült, hogy a turbó fossa az olajat magából, egyenesen rá a szenzorra ami ettől persze h megbolondult. Nem tudom emlékszik e még a kedves olvasó, hogy az elején említettem, hogy 1 éves korában garanciális turbó csere volt az autóban. Tehát az első turbóval elmentem kb 25 ezret, a másodikkal már képzeljék elment 45 ezret is. Ez ám maga a megtestesült német minőség, méghozzá a javából... - - - Ha ez még mind nem lenne elég, a motor annyira kis helyet tölt ki a motortérből, hogy a nyestek 3 szor rágták el a gyújtás kábeleket benne. Semmi védelem, semmi rács vagy burkolat, lófasz! Rágcsáló játszótér, német módra -

Ide hordtam szervizbe

Csakis ismerős

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2010
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (4) Vezetett km 75000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Honda Jazz Következő autója? CR-V
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 2009 (2010)

További ítéletek (23 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)