ESZÉBE NE JUSSON MEGVENNI!
Szöveges ítélet
Lehet szeretni mert amikor épp hiba nélkül fut élvezetes vele közlekedni
Nekem még az a szerencsém h van mellette egy Hondám is ami autó, tehát mindig rendelkezésre áll ha a többi autónak látszó tárgy javítás alatt van
Hibalista
- Előre szeretném tisztázni, hogy ezeket a sorokat azért írom h más ne essen bele ebbe a hibába - - - 1 éves kora után kezdte h vészüzemmódba kapcsolt. Porsche Pest nél garanciális turbó csere lett belőle - - - Nem sokkal ez után hidegben zavaró hangot jöttek az autó kesztyűtartója felől. Kiderült h ez egyik klímacső a motortérben berezonál, ami iszonyú kellemetlen hanghatásokkal járt belül. Gyárilag így van össze rakva, biztos vagyok benne h másoknak is kellemetlen perceket fog okozni, mire megtalálja mi okozza - - - 60 ezer km után! vezérmű lánc csere. Saját szememmel láttam, ha mondják nem hiszem el, pontosan olyan vastagságú lánc van az autóban, mint egy biciklin - Még jó h a Dacia! teljes élettartam garanciát ad a láncra az 1.2 es turbójukhoz.... - A lánc úgy elnyúlt h a főtengely és vezérműtengely jeladó eldobta a kanalat, így mindkét szenzorra hibát írt. Persze ki kellett cseréltetni mindkét szenzort, mire kiderült h ja hát akkor a lánc kuka - - Ez a motor nem autóba hanem fűnyíróba való. Annyira tartósan van össze rakva. - - - 72 ezer km után kezdte h kigyulladt egyszerre a műszerfalon a guminyomás kontroll lámpa és az esp lámpa egyszerre, majd erre beütötte kis idő elteltével a már annyira várt check engine lámpát is. Újabb szenzor hibát jelzett rá a műszer, ezúttal szívócső szenzor - Cseréjük után kiderült, hogy a turbó fossa az olajat magából, egyenesen rá a szenzorra ami ettől persze h megbolondult. Nem tudom emlékszik e még a kedves olvasó, hogy az elején említettem, hogy 1 éves korában garanciális turbó csere volt az autóban. Tehát az első turbóval elmentem kb 25 ezret, a másodikkal már képzeljék elment 45 ezret is. Ez ám maga a megtestesült német minőség, méghozzá a javából... - - - Ha ez még mind nem lenne elég, a motor annyira kis helyet tölt ki a motortérből, hogy a nyestek 3 szor rágták el a gyújtás kábeleket benne. Semmi védelem, semmi rács vagy burkolat, lófasz! Rágcsáló játszótér, német módra -
Ide hordtam szervizbe
Csakis ismerős
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 75000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Honda Jazz | Következő autója? | CR-V |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
