VW a nép autója
Szöveges ítélet
Apám céges autójaként sok 1000 km-t tettünk bele autópályán. Ez a kocsi nem erre való. Els? szériás poloként rengeteg hiba/típushiba el?jött rajta.
Nem is nagyon ment, csak ha kipörgettem a lelkét, így meg d?lt bele a benzin. Autópályán 7.5-9 l között fogyasztott; városban kicsit kevesebbet, de nem különösebben gazdaságos.
Azt hogy a els? futóm?ben miért kellett 2x is alkatrészeket cserélni egy olyan autóban ami napi 200km tesz meg autópályán és további 40-et nem kifejezetten kátyús f?úton arra még mindig nem jöttem rá..
A f?tés sok-sok javítási kísérlet után sem javult meg, azaz néha megembereli magát és m?ködik, egyébként el?fordul, hogy hideg állásban forró leveg?t fúj stb..
A gyári kerékméret nagy rotty 165/70 R14.. miért adnak/adtak el ilyen kocsikat? Könyörgöm ez egy 1100 kg-os autó..
Ilyen kerékméret mellet nagyon könnyen kockásra lehet fékezni a gumikat...
Hibalista
- Gyújtó trafó 3x
- Els? futóm? zörgött
- Ablaktörl?
- Ablakmosó folyadék motor
- F?tés vezérlés 3x
- Féklámpa kapcsoló (folyamatosan égett...)
Ide hordtam szervizbe
Porsche BUDA - Egy-két dolgot sokadszorra sikerült csak orvosolniuk, vagy egyaltalan nem. Biztos nem keves penzert...
(a szamlat sosem lattam ceges kocsi leven...)
Kókler banda. Máshova meg nem lehetett vinni a kocsit.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 178000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Skoda Fabia 1.4 100LE |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.8/10) |
