Városi sprinter, megy mint golyó
Szöveges ítélet
700 Km után külföldön cserbenhagyott, sebváltóvillarögzít?csavar eltörött, garanciális javítás.
?zbaleset utáni javításkor a javított festett felületen mosás utáni festékhiányosság, természetesen ?k semmir?l nem tudtak a Cascot meg hiába fizettem, ezt le kellett nyelnem, habár nagy nehezen azt mondták, hogy megcsinálják, de addigra már meguntam ?ket. Ócska gumikkal adják át, érdemes ezekt?l sürg?sen megszabadulni. Ami nagyon bejött: Goodyear Eagle F1 (Ausztriában olcsóbban vettem mint itthon adják).
A pofátlanság tetejének tartom azt, amire sajnos csak 3 év után jöttem rá. Szombathelyen a 90 ezres szervízjavításra 200 ezer forintos ajánlatot adtak (olajat mindig vittem, ugyanazt amit ?k árulnak, negyedannyi a "rendes" boltban), Zalaegerszegen (szintén márkaszervíz) 118 ezerb?l megállt, szintén hozott olajból.
Riasztót a szombathelyi szervíz szerelt bele, de nagy kár volt. Még az elején, amikor azt hittem értenek az ilyen dolgokhoz, többször panaszkodtam, hogy kezdjenek vele valamit, állandóan beriaszt, a legjobb az amikor menet közben. Az er?sebb balkanyarokat nagyon nem szereti, olyankor számítani lehet rá, hogy beriaszt. Az elektromos ablakemel? mozgatásakor a kézfej helyett inkább a könyök esne kézre.
Hibalista
- Ég?k (rendszeres,5 havonta tervezhet? csere)
- sebváltóvillarögzít?csavar eltörött
Ide hordtam szervizbe
VW Szombathely, valami Vörös nevezet?
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
VW Göcsej, Zszeg
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Volvo 740 TDI | Következő autója? | ?? Talán Passat |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
