A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (2001-2009)

Polo 1,9 TDI 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Törpeóriás

Szöveges ítélet

2005 augusztusában 3 hónap várakozás után megjött. Hogy kinek kell egy akkor 4,500,000-os, végeredményében kicsi és fapados erőmű azt nem tudom. Nekem adott körülmények közt ez tűnt a legjobb megoldásnak, hamár cégesautóról van szó. Se Peugeot 206, se Fabia. A Seat Ibiza 2,0 TDI FR-t meg nem tudták leszállítani, így maradt az óriástörpe.

Óriás, mert nyugodt szívvel állíthatom, hogy a motorja feljogosítja erre a jelzőre. Szinte alapjáratról húz és teljesen mindegy hanyasban van. Ha éppen játékos hangulatban vagyok, akkor bárkivel ki állok versenyezni és nem szoktam alul maradni. Amúgy nem 0-ról 100-ra gyorsul jól. Inkább 60-tól 180-ig. De ott mint a barom. Autópályán 140-nél nincs motorzaj, max a menetszél zaja. Alap hangerővel lehet beszélgetni.

Fogyaszát általánban 5,5 és 6,5 között mozog.

És miért törpe? Mert az óriás motor mégis csak egy Poloban van. És ez mindent meghatároz. Minden kicsi és olcsó benne. Hiába van benne CD-s rádió, a minősége szerintem sok kivánnivalót hagy maga után. Könyöktámasz nagyon hiányzik és talán azért a 4,5 millióért tehettek volna bele egyet alapból. Az ülés kicsi és egy hosszab útra teljesen kényelmetlen.

Ami viszont rettentően bosszant, az a folyamatos olaj utántöltés. 5000km-ként 1L. Szerintem ez nem normális, de már vagy 4-szer végighallgattam a szervíz tudományos álláspontját, hogy ez így normális. Így mindig 1L pótolajjal közlekedek. Olajcsere értelmezhetetlen, hisz folyamatos cserében vagyok. Izzót 2X kellet már cserélni, ami felettéb kellemetlen, mert átlag ember azt meg nem csinálja. Ehhez a művelethez az autó fél elejét le kell bontani, ami még a szervíznek is egy 30 perces meló.

A fékek szintén problémásak. Egyszerűen ezt nem erre az autóra találták ki. Lehet, hogy az 1.2-es Polo-n remekül dolgozik, de ezen nagyon kevés.

Hibalista

- Folyamatos olajfogyasztás, de max ennyi

Ide hordtam szervizbe

Óbudai autójavító

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2005
Kényelem (3) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 700000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Golf 1.6 Következő autója? Ford Focus 2.0 TDCI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 2001 (2005 - 2006)

További ítéletek (292 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)