A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (2001-2009)

Polo 1,4 Comfortline elektromos cs. 2 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Piros

Szöveges ítélet

Na szóval, rövidre fogom
De azért azt meg kell említenem, hogy nem felhőtlen a Volkswagennel együtt élni.
Ennek lelke van,,,,,,!
De még milyen jó lelke...
elromolni soha nem romlott el,,, soha nem volt vele semmi baj sem,,,eminens volt, akkor is amikor elvétettem egy előzést, szembe autó, mellettem a szőke dög odalépett az addig 30 -al poroszkáló aduinak, /* amiért gondolom, és képzelem milyen nehezen,, dolgozott meg,,*/ tehát sz***k ő a más ember verejtékkel megkeresett autójára...
Szóval nem hagyott cserben a kis 75 lóerejével,,, meghazudtolta önmagát, és érezte, ha ezt elszúrja, akkor mehet a bontóba, én meg átszellemülten lövöldözgethetem fentről a nyilakat, a kézen fogva járó diákok hátsójába...
Szóval JÓ autó.
Nagyon jó autó... Szeretnivaló, kicsi kívűlről, de tágas belűlrül, és van benne szufla... Igaz hogy húzni kell a fülét, hogy lépegessen, de ha egyszer meghúztuk,,, akkor megy ez...
Igaz hogy javaslom mindenkinek, hogy próbálja ki a komolyabb oktánszámú benzineket, szerintem azok + 10 lóerőt rátesznek...
És itt, aki azt mondja, hogy nem érzi a különbséget, az nem mond igazat,,,!!! Annak javaslom, adja el az autóját, és vegyen szamarat...!:))))/* vagy lovat, az se rossz:))*/
Szóval negatívum csak egy volt, ill összesen:
Nem ámítás!
42- izzót kellet cserélnem benne.
Szóval, ha mondjuk 20 körül megállt, volna, az még normális nem???
De azért 42- kicsit gáz....
Na jó, többségi tulajdonosa vagyok a Tungsramnak...:)))
De ezt azért nem gondoltam volna.!
Szent meggyőződésem, hogy wolfsburgban, annak idején összeült pice- és csapata... És dönteni kellett.
Mennyire alázzák be az ellenséget.../* minden más gyártó!!*/
Az autó ugyanis hibátlanra sikerült!!! De azért csak el kell rontani valamit rajta,, )))))
Egy cetlire felírták, a lehetséges elrontandó dolgok listáját. És 30 cetliből, 16-nál a fény szerepelt első helyen....
Hogy miért?
Ó……………
EZ teljesen világos dolog...!!!
Mert ha elromlik az izzó, amikor kiáll az ember a garázsból, akkor rándít a vállán, és azt mondja: a fene essen bele, megint egy... ha autodidakta autószerelő, akkor pár nap alatt megtanulhatja, a befogó pöcök letörése nélküli első lámpaszerelést, ha nem . akkor szerviz, és mivel párosan cserélünk izzót, ezért alkalmanként 8000-9000- Ft-ot fog otthagyni..!
Ha mondjuk, és ez a lényeg!!!! Autópályán megy el mindkét hátsó helyzetjelző!!!
/* ismerősöm így járt!!*/
Akkor mivel az ember látása korlátozott, így majd a csattanásra eszmél fel,,,,! És akkor konstatálja a tényt, hogy fékezés nélkül csókolta meg egy 30 TONNÁS KAMION..!!!
Aztán amikor feláll a tolószékből, /* 6- év múlva!!*/ akkor azt mondja: de jó volt ez az autó, meg is halhattam volna..!!!
Veszek még egyet!!!! /* persze ugyanilyet, vagy egy osztállyal jobb AZONOS márkát!!*/..!!!!!!!
Ha ez ilyen jó volt, akkor a komolyabb az még jobb
Ezzel szemben az igazság az volt, hogy kiéget a rohadt kocsi minkét hátsó lámpája, és csak azért, mert így Kovács úrnak új autót kell vennie, és mivel jó sratégákat alkalmaznak wolfsburgban, így előre kiszámították, hogy senki se fogja az autót okolni a balesetért, mert nem lesz bizonyíték..!!! Se hátulja kocsinak..!!!
Hanem lesz egy csodálatosan megtervezett áramvonalas, maximális törésbiztonságú kisautó, ami megmentette Kovács úr életét.!!!!
.
Na de ilyen rafinált módon????????
Minden esetre előtte Suzukim volt, ugyanilyen futásteljesítménnyel, és korral.... De abban semmi sem romlott el..!!!
A következő autóm viszont megint wolkswagen lesz...
2 dolog miatt:
1- sznob lettem, és élvezem, hogy még a Pólómnak is tekintélye van az úton..!!!
2- imádom vezetni, és noha legalább 20 féle autót vezettem, Nagyokat is!!!
Egyik sem tudta ezt nyújtani, mint ez a kategória..!!!
Acélos keménység, vizes úton is stabil 195.-ős kerekeken gördülő megcsúszás mentes teljesítmény!!! Mélyen strukturált dinamizmus... !!!! /* 4500- felett*/
Szóval ennyi....
A szervizekről nem írok... mindenki tudja hogy nyitott fegyintézetnek megfelelő stílusban dolgoznak, és kizárólag rablókat alkalmaznak... Ezt így nem is fokoznám....
De ha mégis szervíz felé téved valaki, akkor vagy kenje meg a szerelőjét egy 10-essel, lopott új alkatrészért, vagy vigye magával igenis a Castrol Magnetecjét 5w 30- oil...!!!
És legyen ott, amikor betöltik!!!!!
További jó autózást...

Hibalista

- hibalista?
- az nincs, mert semmi sem romlott el, kivéve az össze izzót.
- 3-év alatt első lámpákban 24- szer égőcsere,
-
- hátsókban 18- szor.
- de megvettem a Tungsramot, úgyhogy semmi baj:)))))

Ide hordtam szervizbe

Kecskemét Brill Kft.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 69000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Swift Sedan Következő autója? Golf Pluss
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 2001 (2005 - 2006)

További ítéletek (292 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)