A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (2001-2009)

Polo 1.4 PD TDI Comfortline 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Négylámpás, kereplő...

Szöveges ítélet

Benzines után dízel. Mindkettő jól teljesített. A benzines 110000-et, a dízel eddig 155000-et teljesített nálam. Rosszat nem tudok írni az autókról. Elhiszem, hogy van szebb, jobb ,nagyobb, kényelmesebb, de nekem bejött. A 155000-ből 90-95000-et VÁROSBAN, a szokásos városi aszfalton futotta, ehhez képest nem zörög a műszerfal, nem hullott szét a váltó...
Néhányan megjegyzik, hogy enyhén szólva is kereplős hangja van. Erre csak annyit 100 km/h-nél elhalkul, belül amúgy sem túl hangos. Céges Peugeot 206 1.4 HDI. Kívülről tényleg csendesebb. Minden előzés egy élmény... Örülsz, hogy sikerült végre. Egy-egy komolyabb nyergesvontatót megelőzni nem egyszerű, személyautó előzésére nem nagyon kell gondolni.
Megszoktam, hogy a Poloval egy komolyabb gázadás egész tisztességes gyorulást eredményez.
Mindent összevetve jó kis gép.
Hibája?
A márkszervízek üzletpolitikája. Hiénák. Egy normál olajcsere is horror összeg. Ez emeli rendesen a fennterási költségeket. És egy példa: Nem áll vissza az 1.2-es benzines Polo alapjárata, olyan 1000-ről csak lassan, de dadogás nélkül megy vissza. Már találkoztam ilyen hibával másik autómnál. Megoldódott a fojtószelep és környékének tisztításával, kb. fél óra alatt. Ennél ugyanez volt a "hiba", de garanciális, ne én szedjem szét, jöhet a márkaszervíz:
- Hagyjam ott (a munkaeszközömet!),
- nem is tudják,
- szét kell szedni,
- 1-2 nap, ha nincs alkatrész, több is lehet.
Itt pattant el egy ér az agyamban...Lekiabáltam őket, elmondtam szerintem mi a gond,megnézték,vitával együtt 1 óra múlva úton voltam. Mérgemben és hogy szabaduljak még a kb. 2000 Ft körüli számlát is kifizettem,mert ez nem garanciális probléma így a javítás enngem terhel.
Nem a pénz, hanem az akadékoskodásuk volt az amivel végképp elásták magukat. Ha csak én nam vagyok velük elégedetlen az még belefé, de a környezetemben nem én vagyok az egyetlen VW tulajdonos. Sajnos túl jó tapasztalata a márkaszervízekkel egynek sincs...Ha egy mód van rá, mindenki kerülje nagy ívben őket... Egy márka megítéléséhez ez is hozzá tartozik. Ezek alapján NEM vennék VW-t. Az indok ami miatt mégis maradok, hogy az autóim igen megbízhatók voltak és hozták az elvárásaimnak megfelelő teljesítményt.

Hibalista

- Toronycsapágy, szilent csere

Ide hordtam szervizbe

Már nem viszem márkaszervízbe. Rablás! A garanciaidő lejárta után "házi" szervíz...A KÖLTSÉG TÖREDÉKE ANNAK, AMIT EGY MÁRKASZERVÍZBEN VAN KÉPÜK ELKÉRNI.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 155000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Polo 1.2 Comfortline Következő autója? ?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 2001 (2005 - 2006)

További ítéletek (292 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)