Négylámpás, kereplő...
Szöveges ítélet
Benzines után dízel. Mindkettő jól teljesített. A benzines 110000-et, a dízel eddig 155000-et teljesített nálam. Rosszat nem tudok írni az autókról. Elhiszem, hogy van szebb, jobb ,nagyobb, kényelmesebb, de nekem bejött. A 155000-ből 90-95000-et VÁROSBAN, a szokásos városi aszfalton futotta, ehhez képest nem zörög a műszerfal, nem hullott szét a váltó...
Néhányan megjegyzik, hogy enyhén szólva is kereplős hangja van. Erre csak annyit 100 km/h-nél elhalkul, belül amúgy sem túl hangos. Céges Peugeot 206 1.4 HDI. Kívülről tényleg csendesebb. Minden előzés egy élmény... Örülsz, hogy sikerült végre. Egy-egy komolyabb nyergesvontatót megelőzni nem egyszerű, személyautó előzésére nem nagyon kell gondolni.
Megszoktam, hogy a Poloval egy komolyabb gázadás egész tisztességes gyorulást eredményez.
Mindent összevetve jó kis gép.
Hibája?
A márkszervízek üzletpolitikája. Hiénák. Egy normál olajcsere is horror összeg. Ez emeli rendesen a fennterási költségeket. És egy példa: Nem áll vissza az 1.2-es benzines Polo alapjárata, olyan 1000-ről csak lassan, de dadogás nélkül megy vissza. Már találkoztam ilyen hibával másik autómnál. Megoldódott a fojtószelep és környékének tisztításával, kb. fél óra alatt. Ennél ugyanez volt a "hiba", de garanciális, ne én szedjem szét, jöhet a márkaszervíz:
- Hagyjam ott (a munkaeszközömet!),
- nem is tudják,
- szét kell szedni,
- 1-2 nap, ha nincs alkatrész, több is lehet.
Itt pattant el egy ér az agyamban...Lekiabáltam őket, elmondtam szerintem mi a gond,megnézték,vitával együtt 1 óra múlva úton voltam. Mérgemben és hogy szabaduljak még a kb. 2000 Ft körüli számlát is kifizettem,mert ez nem garanciális probléma így a javítás enngem terhel.
Nem a pénz, hanem az akadékoskodásuk volt az amivel végképp elásták magukat. Ha csak én nam vagyok velük elégedetlen az még belefé, de a környezetemben nem én vagyok az egyetlen VW tulajdonos. Sajnos túl jó tapasztalata a márkaszervízekkel egynek sincs...Ha egy mód van rá, mindenki kerülje nagy ívben őket... Egy márka megítéléséhez ez is hozzá tartozik. Ezek alapján NEM vennék VW-t. Az indok ami miatt mégis maradok, hogy az autóim igen megbízhatók voltak és hozták az elvárásaimnak megfelelő teljesítményt.
Hibalista
- Toronycsapágy, szilent csere
Ide hordtam szervizbe
Már nem viszem márkaszervízbe. Rablás! A garanciaidő lejárta után "házi" szervíz...A KÖLTSÉG TÖREDÉKE ANNAK, AMIT EGY MÁRKASZERVÍZBEN VAN KÉPÜK ELKÉRNI.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 155000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Polo 1.2 Comfortline | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
