Megbízható német űrkomp
Szöveges ítélet
Az autó egyszerűen megy. A németek erre fektették a hangsúlyt. Soha cserben sehol nem hagyott! Ami egy 1.4-es motortól elvárható, azt maradéktalanul hozta még 12 éves korában is. Komolyabb beavatkozásra szükség soha nem volt. Vezérműszíj csere a gyári ajánlások szerint lett végrehajtva. Ezen kívül olaj és izzócsere kellett neki.
Az autó 110-ig kivállóan, 130-ig barátságosan gyorsul, 140 után már csak lassan. Ha 100-as benzint raksz bele, akkor még 140 körül is picit észrevehető ha megpadlózod, 95-össel nem. Hosszú utakra (100km fölött) én 100-ast raktam bele, városban hagyományos 95-össel abrakoltattam. A Lukoil-os 95-östől köhög, néha hideg indításban lefullad. A többi kút naftáját szereti.
Városban a fogyasztása nekem 7-9 liter között alakult (hegymenetben 10), idegi állapotomtól függően. Hosszú utakon nem ritkán jött ki akár 5,5 körüli fogyasztás.
Kényelem... én aludtam egy párszor benne. Hátul baromi szar, még alacsony embernek is. Az anyós ülés a legoptimálisabb, bár a nyakfájdalom reggelre borítékolható. Hiába, nem erre lett kitalálva! Utazni olyan közepesen kényelmes. 250km után sincs az az érzésed, hogy most megölsz valakit ha nem szállhatsz ki, de azért 200km után nem esik rosszul egy séta.
Hibalista
- Két elölső tompított izzó. Érdemes őket egyszerre, párban cserélni, akkor is ha csak az egyik ment ki, különben két hónap múlva lehet venni új izzót a másikba is. Valamiért csak így bírja sokáig.
Ide hordtam szervizbe
BOSCH Car Service, Debrecen (Nagy Laci bácsiék)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Csepel kemping :) | Következő autója? | Swift II. |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
