Kitartó négylámpás
Szöveges ítélet
Hibalista
- Egy Punto (Brrrrrrrr!!Minden elromlott rajta ami csak tudott...) után ültem át az 1.2-es Poloba.Az autó 0 km-es volt.Alig több mint egy év alatt 100000 km-t autóztam vele.A legnagyobb meghibásodás a jobb els? fényszóró magasságállító motorjának tönkre menetele.Egyébként néhány izzócserét?l eltekintve megbízhatóan m?ködött.A 65Le nem sok,de aki nem hisz el, hogy ezzel az autóval ehhez képest igen dinamikusan lehet autózni,próbálja ki.Mentem 1.4-es benzinessel is, nem jelent?s a menetteljesítménybeli eltérés...Az átlagfogyasztás 5,5l-6,5l volt, de ha kicsit keményebben mentem el?fordult a 8l is.A gond nélküli autózás után eladtam. Ekkor jött a második Polo.Ezt használom most. Kicsit kevesebbet fut, mint az el?z?.Most egy évesen 60000 km van benne.Zörgött a m?szerfal.A m?szerfal kormányoszlop feletti (külön beilleszthet?) darabja rosszul illeszkedett. Megigazítottam, azóta csend van.Az 1.4 TDI-nél lehet, hogy van er?sebb, kevesebbet fogyasztó, stb. dízelmotor is a piacon, de szerintem elég amit tud.A fogysztás nem rossz.Mértem 4l-es átlagfogyasztást,de ilyenkor azért meg kell gondolni, hogy az ember mit és hogyan csinál.Általában, normál "hajtás" mellett 5-5,3l még klímával is. Egyszer sikerült 6,2-t "kjitaposni" bel?le.Magyarország, 400 km, nem egész 4 óra. Nem mentem autópályán...A kényelme szerintem megfelel?. Az átlag napi 8, néha 12-14 órás vezetést gond nélkül tudtam vele teljesíteni.Volt aki Clioból átülve kényelmetlennek ítélte az ülést, szerintem nem rossz.Az én hátam a Clio vezet?ülésében fájt már 80 km után és sehogy sem tudtam jól beállítani jól a vezetési pozíciót...
- Az autó üzemeltetésében igen fájó pont a szervízek.A gyorsasággal, az alkalmazottakkal általában nincs komoly gond, de a díjszabás egyszer?en elfogadhatatlan.Nagyon magas az óradíj.Szerencsére csak a 30000 km-es szervízekre mentem, az egyetlen hibát (fényszóróállító motpr csere)garancilis javításként hárították el.Az olajcsere-szervíz esetében rengeteg pénzt meg tudunk spórolni, ha viszünk olajat a cseréhez. A márkaszervív sajnos az autóalkatrész boltban 3200-3500Ft/liter áron kapható olajat 6000 körül adja.Egy csere típustól függ?en 4-5l.Számoljunk utána...Ha a márkaszervízek tevékenységét leszámítjuk, teljesen elégedett vagyok az autóval.
Ide hordtam szervizbe
VW márkaszervízek
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 160000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Punto | Következő autója? | ???? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
