Kicsi, de kitartó
Szöveges ítélet
A Polot egy Swift 1.0 és egy Punto 1.2 (60LE) után vettem. A Swift nem volt elég kényelmes,a Punto pedig nem volt elég megbízható.Ezekhez tudok viszonyítani.
Az 1.2 -es motor miatt nem volt egy sportgép, de a 5,5-6,5-ös fogyasztás miatt nagyon szerettem.(Punto ugyanígy használva 8,5-9 l/100km!!!!)Az évi 50000 km nem nagyon érz?dött az autón.Amikor 100000 km-el eladtam, még a gyári fékbetétek voltak benne elöl.Az egyetlen negatívum a márkaszervízek igen magas rezsi és alkatrészárai (olaj 6000/l). Jobban jár az ember,ha olajat,sz?r?t,stb. maga viszi,mert így a márkaszervíz rezsijével együtt is kijön 25000 Ft körülre egy szervíz.
A cikk írójával egyet értek abban, hogy nem egy érzelmes autó.Semmi extra,viszont nem is csúnya a gép.A formájába én sem szerettem bele egyb?l,de ahogy n?tt a futásteljesítmény és ezt az autó gyakorlatilag hiba nélkül teljesítette, elkezdtem megszeretni,még a formát is.A kényelemre, felszereltségre szerintem nem nagyon lehet panasz. Napi 10-12 órát "simán" lehet autózni vele.Városban a méretei miatt jól mozog, oda még az 1.2-es is jó.Városon kívül már gyenge kicsit,ezért egy 1.4 TDI-re cseréltem.(TDI:5 hónap,35000km,hiba nem volt.)
Egy apró negatívum az ára,ami magasnak t?nik ugyan,de az elmúlt 2,5 év alatt egyre inkább úgy érzem nem is annyira túlzó és csak jól döntöttem mikor megvettem az els? Polot.
Hibalista
- Az els? tompított fényszórók izzói 15-20000 km-enként kiégnek.A hátsó ablaktörl?-mosó fúvókája kilazult, mozgott.Ezt garanciában cserélték.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Punto | Következő autója? | VW Polo 1.4 TDI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
