A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (2001-2009)

Polo 1.9 PDTDI 100 Comforline 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Kicsi a Polo, de erős... és jó!! :)

Szöveges ítélet

Az autót 3,5 évesen 80ezer kilóméteres futásteljesítménnyel vettem. Eredetileg nagyobb autót
akartam, de ez egy ismerősé volt, aki újonnan vette, így ísmertem a teljes előéletét.
Alig egy évvel és 42ezer kilóméterrel később, azt kell mondanom, hogy nem bántam meg!
Néhány apróságot leszámítva, nem volt gondom a kocsival! (Lásd: hibalista)
A menetteljesítményével teljesen meg vagyok elégedve! 101 dízel lóerő és 240Nm
forgatónyomaték egy 1100kg-os autóban... imádom!!!
Az átlagfogyasztása soha nem ment még 5 liter fölé, pedig viszonylag tempósan autózok
(országúton 110-120, autópályám 140-150) Egy 6 sebességes váltó esetleg még jó lenne bele,
bár az 5 sebességessel is csak 3000-et forog a motor 5.-ben 150-nél.
Az autó gyárilag 2cm-el ültetett, ezáltal elég kemény a futóműve, de ez stabillá is teszi a kis autót,
még autópályatempónál is! A kényelemmel az első üléseken nincs gond, még hosszú távon is
kényelmes (Pécs-Bécs közt ingázok) de ez a hátsó traktusról már nem mondható el! Mögém csak
egy gyerek tud beülni, mert egy felnőttnek már nem fér el a lába.
A fenntartási költsége szerintem elfogadható, bár a kisebb javításokat és az olajcserét magam végzem. A 90 ezres szervízre a szakszervízben 180ezer ft-ot mondtak, én megoldottam 74 ezer-ből!
(Vezérműszíjkészlet+vízpumpa+az összes szűrő Ausztriából 45ezer ft, 5 liter olaj 14ezer ft, munkadíj 15ezer ft)
Az olajfogyasztás elhanygolható, kb 0,5 liter cserétől cseréig (15ezer km)
Ami engem nagyon bosszant és valószínüleg konstrukciós hiba, az az, hogy az olajhűtőből nem folyik ki az olaj, ha cserélem! Egy fecskendő és egy vékony benzincső segítségével még kb
3deciliter olajat szoktam az olajszűrőházon keresztül kiszívni az olajhűtőből!
Ami még bosszankodásra ad okot, az az autó színe! Oceánzöld gyöngyház metál (sötétzöld)
Amikor tiszta, akkor nagyon szép. Bár ez nagyon ritka és rövid ideig tartó állapot, mert minden kosz
és por meglátszik rajta!!! Naponta lehetne mosni!
Összességében nagyon szeretem a kis Polo-mat! Ha ilyen marad, akkor a következő autóm is a VW-től érkezik!

2009.07.18.
Az autóban jelenleg 187.000km van. Amióta az eredeti ítéletet írtam, a stabilizátor rúd szilentjein és egy klímafeltöltésen kívül (125g gáz hiányzott belőle) az autón semmi fajta javítást nem kellett végezni! A 180ezres szervíz keretein belűl az autón mindent átnéztek, de semmilyen hibát nem találtak!
A hátsó féktárcsákat és betéteket is ennél a szervíznél kellett először cserélni, dehát ez ugyebár kopó alkatrész!
(180.000-es szervíz költsége: Vezérmüszíj görgőkkel, vízpumpa, generátorszíj, hátsó féktárcsák és betétek + munkadíj 85ezer ft)
A teljes futómű redeti és mégsem kotyog ill. kopog semmi!
Az olajfogyasztása továbbra is kb.0,5liter /15000km, tehát cserétől cseréig utána sem kellene tölteni, de én szeretem ha az olajszint mindig a maximumon van!
Összegzés: ez az autó egyszerüen úgy tökéletes ahogy van! Csak tankolok, hetente közel 1000km-t megyek vele és 15000km-enként olajat és szűrőket cserélek benne!
Üzemanyagfogyasztás továbbra is 5l/100km

Hibalista

- Előző tulajnál:
- - ablaktörlőmechanika (garancában cserélték)
- Nálam:
- - Klíma használata közben az autó néha elkezdett fűteni.
- Szabályzómotor csere (25ezer ft)
- - Féklámpakapcsoló (7ezer ft)
- - Hátsó lengéscsillapítók porvédői (8ezer ft)
-
- 2009.07.18.
- -Stabilizátorrúd gumiszilentjei 150.000 km-nél. 900ft/db csere 3000ft
- -klima feltöltés: 175.000km és 5 év után 125g gáz hiányzott belőle, 8000ft

Ide hordtam szervizbe

Márkafüggetlen autószerelő.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Olajcserét és egyszerübb dolgokat magam csinálom.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 105000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Golf II 1.6D Következő autója? Mardok a VW gyár termékeinél. Talán Golf VI... ;)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 2001 (2005 - 2006)

További ítéletek (292 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)