Kereklámpás csiga
Szöveges ítélet
Klímás, comfortline felszereltségű autóról volt szó. Külső méreteihez képest kényelmes. Szép, igényes a belseje. A kilométerek egyáltalán nem látszottak rajta. Főleg belül tökéletesen nézett ki (még eladáskor is). Én nagyon szerettem az ultra könnyű kormányozhatóságot, és a finom váltót. A motor viszont katasztrofális. Az 1.4 16V (75 LE) motor a VW konszern szégyenfoltja. Sokkoló, hogy még az Octaviába is berakják. Annyira gyenge, és nyomatékszegény, hogy a biztonságos közlekedéshez csak egy személlyel, és kikapcsolt klímával elegendő. Mivel állandóan taposni kell még sokat is fogyaszt. Teljesen (út mellett) cserben nem hagyott, a szervizig mindig elvánszorgott. A VW-kről korábban kialakított jó véleményemet viszpont megtépázta. Erősebb motorral, egy szerencsésen kifogott darab akár jó autó is lehet.
Hibalista
- - Központi zár (42.000 km)
- - Féklámpa-kapcsoló (45.000 km)
- - Gyújtótrafó (65.000 km)
- - Teljes első futómű, motortartó bakok (80.000 km)
Ide hordtam szervizbe
Porsche Buda
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 41000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 46000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Polo Classic | Következő autója? | Skoda Fabia |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.6/10) |
