A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (2001-2009)

Polo 1,2 55 LE fapad 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Jürgen, a tuti zsír full fapad

Szöveges ítélet

Mindenáron VW-t akartam, persze úgy gondoltam, nincs pénzem rá, aztán beütöttem a neten a keresőbe, hogy VW 1,5 M-ért 3 éves korig, és lett 17 találat... az enyémet néztem meg utoljára, mert nem volt hozzá fénykép, de az rögtön feltűnt, hogy 3 évesen csak 34 000 km van benne, az elég kevésnek tűnt, bár sz*rt se értek hozzá.
Egyébként a márkakereskedés is kb. 4 buszmegállóra van tőlünk, na, gondoltam, akkor benézek, és lőn szerelem első látásra.
Volt nem fapados változat is 3 évesben, de gondoltam, azért a fél milláért, amivel az többe került volna, feltekerem az ablakot kézzel, hát nem?
Kaptam 6 oldal papírt, hogy Jürgennek nincs semmi baja, meg fél év garanciát ígértek a motorra meg ezekre, megmutattam a papírokat az autószerelőmnek, aki aszonta, vegyem meg nyugodtan, csak írassam alá és pecsételtessem le a papírokat oldalanként a fickóval, na és aztán már nem sokat sz*oztam.
Jürgen édes, persze full fapad, de két hét után megszoktam, különben is én jól emlékszem még, hogy még 17 éve mekkora nagy szám volt egy nyugati kocsi a budapesti utcákon, mindenkinek fapad Ladája volt, nekünk is, és mégis megértem a felnőttkort, pedig kézzel tekertük az ablakot.
Van benne egy beépített kínai műanyag rádió, az nagyon zsír, ja, nem is rádió, hanem rádiós magnó, a magnó részét fél év után üzemeltem be nagy óvatosan, berakom a kazettát, meghallgatom, majd kiszedném, de nem lehet; na mondom, remek. 2 nap kellett hozzá, hogy rájöjjek, úgy lehet kiszedni a kazettát, ha egyszerre nyomom meg az előre- és a hátracsévélő gombot, hát gratulálok annak, aki ezt kitalálta.
Van benne 2 légzsák, azokat még nem használtam:), más nem is kell, ja, és sípol, ha úgy hagyom a világítást, ami igen célszerű cselekedet tőle, ennek külön örülök.
Műszakilag olyan, mint a zsír új (ez idézet volt az autószerelőnktől), eddig volt 1 olajcsere, na, az az egy, ami k* húzós, 23 ezer volt, mert csak a nem tudom, milyen olaj jó bele, meg a légszűrő meg a pollenszűrő meg a franc se tudja, nem szoktam szerelni, arra nekem se időm, se energiám, se hajlamom.

Ja, egyébként egy nyugdíjas papáé volt, megnéztem a szervizkönyvben.

Kb. háromszor fordult elő, hogy fostalicskának neveztem, amikor is észrevettem, hogy fogy a hűtőfolyadék (a málnaszörp színű), lement a minimum alá, na akkor utánatöltettem, akkor 4 nap múlva megint lement, és mintha oda is pipilt volna a betonra, de ebben nem vagyok biztos, na és másodszorra is rátöltöttek, azóta túlteng benne a málnaszörp, rájöttem, lehet, hogy csak a kupak nem volt rendesen rácsavarva, vagy a franc se tudja, mindenesetre nagy para volt, mert a törlesztőrészletek meg a köcsög Casco mellett nincs egy vasam se javíttatni.
Egyszer meg, három nappal azelőtt, hogy szabira mentem volna (Balatonra), kigyulladt az EPC lámpa, hát az oltári para volt, megnéztem a könyvecskét, aszongya, motorhiba, mondtam, ÁÁÁ; felhívtam a szerelőt, mondta, vigyem azonnal, na, este vittem is, rátettük a laptopra, néztem, mint a moziban, de semmi, és akkor kicserélte a féklámpakapcsolót, mondván, hogy mégiscsak az lesz az, és inkább cseréljük ki most, mint hogy az M7-esen aludjon ki a féklámpa mondjuk úgy 150-nél, na és azóta csend van és béke, lekopogom, kop-kop, de ettől az EPC-től tényleg nagyon beparáztam.
Egyszer meg szállok be, indítom, erre elkezd vadul rángatni (a motor), de nem csak annyira, amennyire indításkor alapból szokott, hanem NAGYON, és kigyulladt egy sárga lámpa, és villogott, mint állat, szervizkönyv elő, aszonta: MOTORLÁMPA, meg KATALIZÁTOR, de én, úgy is mint immáron rutinos Polotulajdonos, mentem vele egy kört padlógázzal, és akkor abbahagyta; mondtam, zsír (na jó, azért persze megijedtem:)
A szerelőnek megemlítettem az epizódot, amikor vizsgáztatni vittem, ő rárakta a laptopra, persze nyomát sem találta az egész történetnek, amivel aztán innentől kezdve nem is foglalkoztam. Talán túl sok vizet tettek a benzinbe, nem tudom.

Abból a megfontolásból vettem egyébként másfél milliós kocsit, és azért nem vettem meg a szomszéd 19 éves kocka Ladáját 50 ezerért, mert a másfél milliós kocsi talán kevesebbszer rohad majd le, és ezzel az elmélettel aztán ki is merült a műszaki tudományom.
Remélem, bejön majd az elmélet, eddig mondjuk nagyjából bejött; egyébként a szomszéd kocka Ladája se rossz, élelmedett korához képest elég kevés gond van vele, és valódi (!) 130 000 km van benne.

Szerintem ahhoz képest, hogy Jürgen nem megy, sokat zabál (7-et), de ez van, rájöttem viszont, hogy ha nem nyomom neki 160-nal, akkor az autópályán alig fogyaszt, Budapest-Balaton oda-vissza 8 vagy 10 litert spórolok, de akkor tényleg a fostalicska sávban kell menni max. 120-al, és nem nyomni.
160-nál többel meg azért nem lehet vele menni egyébként se, mert lefújja a szél a pályáról (szerintem nagyon rossz az úttartása, de ezt nem biztos, hogy így mondják:)
A kuplung szerintem nagyon gáz, először azt hittem, hogy rossz, tisztára mintha a levegőt nyomkodtam volna, de akkor a márkakereskedő elmagyarázta, hogy ez elektromos kuplung vagy mi a jóisten, és ettől ilyen könnyű nyomkodni, na akkor eleinte vagy lefulladtam, vagy majdnem leégettem a kuplungot, aztán egyszer visszaültem a tesóm kocsijába (egy ´97-es Mitsubishi Colt) 10 percre, és majd lerohadtak a lábizmaim, ahogy kuplungoltam, pedig annak van normális kuplungja, nem az én Jürgenemnek.
Gázzal ugyanez van, kicsit rálépek, már reagál, hát, úgy látszik, ez a legújabb dili, hogy ilyen libafos kuplungot meg gázt raknak bele, hát istenkém, ez van, ha nagy leszek, Jaguart veszek.

Ja, olajcserénél derült ki (legalábbis számomra), hogy nem lesz vezérműszíj-csere, merthogy nincs benne vezérműszíj, amit én annak néztem, az valami más volt, ez jó, megspórol az ember egy csomó pénzt meg macerát meg elmarad a többnapos békávézás, aminek külön örülök.

Még valami: a kínai műanyag műszerfal zörög, amikor gyorsítok, de ezt olvastam itt valahol, mielőtt megvettem a kocsit, szóval nem lepődtem meg, hát ez van, fapad és kész, ja meg néha rettenetesen nyikorog ott elöl, de a nyikorgást is olvastam itt, a népítéleten, meg a műszerfal felől hallatszó elekrtomos pattogást is, úgyhogy az se lepett meg különösebben, én úgy vagyok vele, hadd zörögjön meg nyikorogjon meg pattogjon, ha úgy egyébként működik, nem arcoskodni meg villogni akarok vele, hanem munkába meg Balatonra járni.

Ja, meg egyszer kiírt valami hülyeséget a fedélzeti computer, hogy 3600 km meg egy kis csavarkulcsot is mellé, hogy vigyem el a szakszervizbe, ja, és sípolt is, amikor indítottam, de felhívtam a szerelőt, aki mindezt egy másodperc alatt megszüntette, és még csak nem is kért érte pénzt.

A csomagtartó marha nagy, az nagyon jó, nem is néztem volna ki belőle, hogy ekkora, lehet bele pakolni.
Nincs benne csomagtartóvilágítás, ami fura, viszont miután leállítom a motort és kiszállok a kocsiból, a lámpa még vagy 2 percig ég, meg van öngyújtóm is, úgyhogy szerintem ki nem sz*ja le.

Tényleg nagyon szép autó egyébként, nekem nagyon tetszik, főleg a kerek lámpái aranyosak, és nagyon elegáns az ezüst színével, mindenki kezicsókolommal köszön nekem, aki csak kiszállni lát belőle; nekem nagyon bejött, és a szerelő szerint jópár évig nem is lesz vele problémám (úgy legyen!!!).
Hát ennyi...

Hibalista

- egyszer aszittem, folyik a hűtővíz, mert fogyott és mintha oda is pipilt volna a kocsi a betonra, de csak eltűnt valahová a víz (úgy kétujjnyi) (???), aztán utántöltöttek, meg mondták, hogy semmi baja, azóta nem tűnik el belőle, a franc tudja, rejtély, remélem, most akkor ez így is marad; EPC lámpa kigyulladt, aztán elaludt szépen; a motorlámpa kigyulladt, villogott, közben a motor rángatott, de kimentem gyorsan Szentendrére kábé százharminccal, akkor aztán abbahagyta.

Ide hordtam szervizbe

Szalai és Fia

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 34000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Colt Következő autója? VW Golf (különben meg egy Jaguárt szeretnék:)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 2001 (2005 - 2006)

További ítéletek (292 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)