A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (2001-2009)

Polo 1,2 12V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ha a bal lábam hosszabb lenne mint a jobb...

Szöveges ítélet

Nos, furcsamódon azért vettem VW-t, mert a megcélzott felszereltséggel olcsóbb volt, mint a Skoda Fabia. Ha a kuplungpedál útja nem lenne olyan hosszú, akkor tökéletes lenne az ergonómiája. Sajnos így túl közel kell ülni a gázpedálhoz, és az néha fárasztó. Nem is fárasztó, inkább fájdalmas. Borzasztó lábgörcsöket tud okozni. Mivel azonban eddig még nem volt olyan kocsim amiben ez nem így lett volna, ebben is elfogadtam. Olyannyira, hogy ki sem cseréltem volna, ha légkondi is lett volna benne. Mint hogy nem volt, vettem egy ugyanilyet, csak légkondival, 1.4-es motorral és comfortline felszereltséggel. Ha az ABS-t és a comfortline felszereltséget hanyagoltam volna, akkor annyiért megkaptam volna, mint két évvel korábban a síma 1.2-est! És megint több mint százezer Magyar Királyi Forintot spóroltam az azonos felszereltség?, és szintén akciós Skodával szemben.
Sajnos az is kiderült, hogy a gyártók hol spóroltak a kétévnyi gyártás során. Kicsit romlott az anyagmin?ség (pl. kédergumik, m?anyagok), megjelentek zörgések, stb.
A menetdinamika viszont.....nem változott. Hiába a nagyobb motor, a váltó áttételek is hosszabbak lettek. Igy azután az els? fogyasztási értékek jobbak is lettek, mint az 1.2-es motorral. Persze mostanra sikerült egy kicsit fentebb tornászni, de még most is 6 liter/100 km körül van. Izgatottan várom a nyarat, hogy a légkondícionálót szidhassam fogyasztási és szemszárazsági okokból.

Hibalista

- Egyéves korában kiégett mindkét tompított H7-es izzó, mégpedig egyszerre, bekapcsoláskor. Pedig mindig vigyázok rá, hogy alapgázon, vagy kis fordulatszámon kapcsoljam be a világítást, hogy minél kisebb áramlökést kapjon.
- Egy visszahívási akciót is átéltem. Az egyik f?tengely szimeringet cserélték ki, mert összeolajozta a generátor szíjat. A dolognak az a szépséghibája, hogy el?z? héten cseréltem ki az ominózus szíjat, és a szervízben kérdeztem meg a szíjméretet. Véletlenül sem kérdeztek vissza, hogy miért van szükségem rá.
- Miután eladtam a kocsit, még két izzót elfogyasztott, de most egy félév eltéréssel. Kés?bb egy féklámpakapcsolót is elfogyasztott. (Ezt is az új tulajtól tudom.) Az volt az érdekes, hogy nem a féklámpák ellen?rzésénél vette észre, hanem a computer bejegyezte hibajelként. Érdekes, nem?

Ide hordtam szervizbe

Autócentrum Gödöll?.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Matíz Következő autója? VW Polo 1.4 comfortline ice
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 2001 (2005 - 2006)

További ítéletek (292 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)