Gyorsuló golyó
Szöveges ítélet
Családtagtól vettem, garantáltan 75000 km-rel. Eddig csak hajtottam, a szükséges és előírt szervízeket mindig megkapta. Hosszabb úton az első ülés kényelmetlen tud lenni, ilyenkor kicsit meg kell nyomni a gázt, hogy hamarabb odaérjek. Rugalmasságban és gyorsulásban az átlag magyar autóparkhoz (1400-as, 1600-as benzines) viszonyítva verhetetlen. Emelkedőn még jobban kijön az előnye a benzinesekhez képest. A másik kedvencem az előzés: úgy elrúgja magát, hogy mire befelyezem az előzést simán 120-130-nál van.
Autópályán könnyedén tartja a 130-at, ha kell innen még szépen gyorsul, bármikor lehet vele előzni, nem ragad be a külső sávban. Más kérdés, hogy 130 felett már nem mondhatni stabilnak. A rugózása németesen kemény, a gyors kanyarokat nem szereti, kár, hogy nincs alatta rendes futómű, éppen ezért egyenesben megy mint a golyó, csak akkor van a gond, amikor beérsz a kanyarba.
A fogyasztást 5 liter fölé még sosem tudtam vinni. A legnagyobb gond vele a mérete. Városi autónak ideális, csomagok alig férnek bele. Ha gyarapodik a család, biztosan kicsi lesz. Akkor csere.
Hibalista
- Bal első ablakemelő
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 75000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Citroen Xantia | Következő autója? | Touran |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |
