A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (2001-2009)

Polo 1.4 TDi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

gazdaságos kis traktorhangú km zabáló

Szöveges ítélet

74000 km-rel vettem 4 évesen, és kifejezetten sok kilométer megtétele miatt döntöttem az 1.4TDi mellett. (Előtte 1.4 benzines volt, szintén VW Polo, úgyhogy tudtam, mire számíthatok.) Most, 2 év után, már 190e km-ből én tettem meg vele 116e-t. Így szerintem már van alapom beírni ide véleményt.

Tehát:
pontos fogyasztás: 50km/h körül 5,5–6l/100km; 90km/h-nál 4l/100km; 130km/h-nál: 5,5l/100km. (Nyári gumival ezekből még lejön 0,2l, télivel viszont plusz ugyanannyi – így jön ki az átlag –, valamint tetőboxszal 90km/h-nál plusz 1 liter, 130-nál plusz kettő – de szerintem ezek elfogadható értékek.)

Nem regényt szeretnék írni, hanem tényszerűen összefogalni a véleményem a kocsiról, hogy aki esetleg ilyet szeretne venni, annak is kialakult képe lehessen róla, és ne érezze, hogy zsákbamacskát vesz.

Összességében elégedett vagyok a kis autóval, 4 ember kényelmesen elfér benne. Igaz, a csomagtartó kissé szűkös, de ezért találták ki a tetőboxot. Azzal együtt már négy személy minden holmival együtt bőven elindulhat hosszabb távra is. 190e km után különösebb probléma nem volt az autóval, a kötelező szervizidőpontok és szervizfajták figyelembevételével (olajcsere, fékbetétcsere, ablakmosó csere stb.). Ajánlott a 20e kilométerenkénti olajcsere és az olajszint ellenőrzése, mivel tartósan háromezres fordulat felett elkerülhetetlen, hogy a dugattyú mozgásakor a nagy fordulat miatt nem tökéletesen sikerül lehúzni a dugattyúról az olajat, és így valamekkora olajfogyasztással is számolni kell (kb. 0,5l/20e km). Normál városi illetve max. 120km/h-es sebességgel közlededők jóval kevesebb pluszolajjal is beérik. Szintén ajánlott helyzetjelző-garnitúrát tartani az autóban, mivel a kereklámpás Polók mindegyike rendszeresen (2–3 havonta) helyzetjelző-cserére szorul. Szerintem ez vmi szériabetegség lehet. Mondjuk ennél nagyobb problémája ne legyen... ;)
Még két évig nálam lesz az autó a lízing miatt, ezért valószínűsítem, hogy megosztom veletek, ha addig bármi problémám vagy negatív tapasztalatom lenne.
Egyelőre minden OK. Csakis ajánlani tudom mindenkinek: elvégre a fogyasztási adatok önmagukért beszélnek.

Hibalista

- vezérműszíj és feszítőgörgő 120e km-nél;
- kb. 30e km-enként első fékbetét-garnitúra és kb. 70e km-enként hátsó fékbetét-garnitúra;
- helyzetjelzők (főleg a hátsók)
-

Ide hordtam szervizbe

Csak saját/magán szerelővel. Ő biztosan kicseréli, amit kell. ;)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 74000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 116000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? VW Polo 1.4 benzin Következő autója? Audi A4 1.9TDi vagy 2.0 TDi
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 2001 (2005 - 2006)

További ítéletek (292 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)