A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (2001-2009)

Polo 1,4 PdTDI 

Az ítélet értékelése
5,0(4 db)

Elmenne, akár Kamcsatkáig

Szöveges ítélet

Második VW Polo-nk; Az előző 1.4-es benzines volt, kék és azt is imádtuk. Jégkár miatt adtuk el, de megkönnyeztük. Szeretjük a 3 ajtós variánsokat (ez is, az is 3 ajtós), mert sportosabb a formája, kényelmesen bazinagy az ajtaja és nem kell a gyerekek miatt idegelni, hogy "nyitogatják-lehúzkodják, kiesnek... stb." A feleségem ezúttal Sunset Red ("hecsedli-lekvár piros")-at választott, amit nagyon megszerettem. A maszatolós gyerekek ellenére bézs belsővel akartam bevállalni, de mivel ragaszkodtunk a beépített "gyereküléshez" (=valójában ülésmagasító), így végül "ránk vitte az Isten az igazságot": szóltak a megrendelés után, hogy ezt (okosan!) nem gyártják bézsben: maradt a sötét belső; Hál'Istennek. (Amúgy ez a gyerekülés nagyon szerethető extra...)
A belsőről/ mármint a műszerfalról nincs mit írni: mint egy német hivatalnok: jólfésült, rendezett, azt nyújtja, amit elvár az ember, de kemény. Mondjuk, mai napig nem értem, hogy ki tapogatja a műszerfal tetejét, de mindegy... A kék-piros világítás viszont nekem még mindig tetszik és maga a beltér is otthonos. A kormány nagyon eltalált, méretben és vastagságban (Hölgyeim ! ;-))
Qva jó rádiót rendeltünk bele, "1000" hangszóróval: sokkal jobban szól, mint amilyennek kinéz + amit vár az ember.
Az ülések alatti fiókok, asszem extrák, de azóta minden más autóból nagyon hiányolom.
Motor: 1.4 -es pumpedűze, a kettő közül a gyengébbik (úgy tudom, a 75 LE-s korábbi változatot vették ketté egy 70 és egy 80 LE-s-re, ami lényegében u.az a motor, más-más elektronikai beállítással). Nekem tökéletesen elég. Mérges kis morgó törpe. Városban is fürge, domb- és hegymenetben pl. a nyomaték miatt fürgébben közlekedett, mint a céges Mondeom (1.8 benya, 110 LE), illetve a 122 lovas Vectra C-nk (ami párhuzamos autónk volt). Ha már itt tartunk a Mondeo-t nagyon szerettem, de a VectraC alig tudott belőlem érzelmeket kihozni... Bezzeg ez a kis Polo...
Én főleg autópályás ingázáshoz használtam (-om), a feleségem pedig városban (kb.80-20% a kettő aránya) és nem kérdés, hogy az autópálya van ennek a turbó-dízelnek kitalálva ! Bejáratás óta imádja, hogy kb. 5 perc/ill. 5 km alatt felmelegszik üzemi hőfokra, onnantól a pályán ELMENNE, AKÁR KAMCSATKÁIG, majd lehajtás után kb. ugyanennyi kímélő üzem + turbó-visszahűtés. Én ezt csináltam vele 6 évig, kb. 125.000 km-ből minimum 100.000-en át és szerintem a mai napig is ezt hálálja meg az autó. Gyerekért-rohangálós, anyukás üzemmód napjai után alig várja, hogy meghajtsák (ezek, szerint nőnemű ;-))
Sem az előző Polonkon, sem ezen SEMMI komoly az ég világon (kopp-kopp-kopp) nem romlott el. (ld., amit leírtam) Talán a fékmunkehengert említhetném egyedüliként, de az is csak kb 90.000 km után és abban is lehet, hogy ludas voltam (nem részletezem, mert nem akarom írásba adni a faxságomat...)
A bal hátsó lámpa ismételt és konzekvens beázása érthetetlen, de a láthatatlan alsó felszínre fúrt 2 mm-es lukacska megoldani látszik a problémát...
Futómű: imádom, kis Go-Kart, többször ragadtatott télen egy kis apukás rallyzásra (persze egyedül) A mindennapokban pedig sokkal jobban veszi a xar magyar utakat, mint pl. a Vectra - ami egy rémálom. Szerintem a sokkal kisebb rugózatlan tömeg és a nagyobb kasztnira tervezett (Golf örökség/rokonság ?) futómű miatt van ez, de nemtom'...
Autópályára visszatérve: aki a 3 hengeres dízeles morgással tud együtt élni, az ott is élvezni fogja. (Nekem kicsit - légcsavaros - repülőgépes tónusa van, mint a Zlin 226 Trener-nek; ezért szeretem, de nem halk (igaz nem is hangos); Bejáratás és az első 5.000 km-es! olajcsere után rendkívül sokat halkult egyébként.)
A váltó: hiba nélkül tette a dolgát mindig is, mint az egész autó.
A lényeg: megfogadva autószerelőm tanácsát, 1.)mindig ugyanott tankolok (98%-ban ugyanannál a kútnál) és sohasem kísérletezem Tesco-s, Ukrán stb. egyéb dízelekkel. A PdTDI nagyon meg tud haragudni, ha egyszer f@st tankol bele az ember. 2.) 10-15 E km-között (legkésőbb 15 ezrenként) olajcsere !
Fogyasztás: autópályás használatban 6-6,5 l körül is meg lehet vele etetni, de 4,5 literrel is tudok vele tartósan menni.
Egyéb: A Vectra C (nem xenonos) vakoskodás után mindig élvez(t)em, hogy rohadt jól világítanak az - egyébként szintén nem xenon-os - első lámpák. Hátmég, hogy tettem bele extra fényerejűeket... Még lefelé állított tompítottal is 50-ből 1 szembejövő rámvillant... De ez ilyen: JÓ. A refivel meg el is látok Kamcsatkáig.
A magas vételártól eltekintve tökéletesen elégedettek vagyunk a kis törpicsekkel. (Kényszerből idén nyáron 5-ünket még nyaralni is kényelmesen elvitt, igaz a bőröndbe pakolást el kellett felejteni: egy az egyben minden gyömöszölve ment a csomagtartóba, de még a pótkerék köré és a fiókokba is.)
Számunkra 5*****-ös ez az autó.

Hibalista

- relatíve gyakran kiégtek az első izzói - jobb oldali ülésbillentő fogantyú szinte kezdetektől kijár a helyéből - anyósülés picit nyiszorog, ha ülnek rajta - fékmunkahenger csere - bal hátsó lámpa beázásra hajlamos (a kicserélt új is...)(?)

Ide hordtam szervizbe

Kupcsik Autójavító Miskolc-Szirma

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 125000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Mondeo Következő autója? Orlando
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 2001 (2005 - 2006)

További ítéletek (292 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)