A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (2001-2009)

Polo 1.4PD TDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elkészült a német "Csodafegyver"

Szöveges ítélet

600 km megtett út tapasztalatai:
Hangok:
-Alapjáraton: tak-tak-tak (3 henger!)
- finom gyorsításkor:krrrrr, krrrr, krrrr
- erőteljes gyorsításkor:zzzzzzzzzzzzzzzz
- egyenletes haladáskor:ssemmi, ssemmi, ssemmi (pl.120km/h)

Úttartás:
A gyárilag szerelt Matador Elite gumik sutba vágása után (feltettem a régi Klebereket) kiválóan tartja az irányt, a sebességfüggő elektrohidraulikus szervokormány precízen dolgozik.

Kormányozhatóság:
Kis sebességen egyujjas kormányforgatás, menet közben: lásd fentebb. Kis fordulókör, jó fogású kormány (sztem jobb, mint a 3 küllős)

Motor:
2000-től megindul, 2200 környékén megvadul és nekilódul. A nálánál nagyobb benzineseket nevetve hagyja hátra egy-egy előzésnél. Sőt, a lámpánál is meg lehet őket viccelni......

Váltó:
Pontos, precíz. A sebességeket be lehet simogatni a helyükre.

Fékek:
Az első kilométerek ijedelme után mostanra egybekopott, jól reagáló. Az ABS bekapcsolását számomra jól hangolták. Összességében talán egy picit lehetne "erősebb" fékrendszere is.

Ergonómia:
A szokásos németes, a korábbi típusoknál meglevő hibákat megszüntették. Eddig egyetlen kifogásom, hogy a jobb első ülés elé (a kesztyűtartó alatt) nem tettem volna rakodó fiókot. Előrehúzott ülésnél a sípcsont elérheti.

Világítások:
Minden szuper, mám-már japánosan. Pl. külön belső világítás a hátul ülőknek, lámpák a napellenzők elhúzható tükreiben. Hiányzik viszont a kesztyűtartóból!! (Ejnye-ejnye.)

Fogyasztás:
Egyenletes 90km/-nál 3 liter! (Becs szóra.) Takarékos, de ha kell , fürge.

Extrák:
Sok minden, de kettőt említenék, ami ritka ebben a kategóriában: mindkét első ülés magassága állítható, ugyanígy mindkettő alatt kihúzható tárolórekeszek vannak.

Összegzésképp: ha sokáig így fog működni, akkor ez ez szuper járgány lesz.

Hibalista

- Még (!!!??) szerencsére semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 600
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Polo Classic 1.4 16V Következő autója? ?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 2001 (2005 - 2006)

További ítéletek (292 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)