Egy kispolski után nem rossz!
Szöveges ítélet
75 lóer? és b? 1 tonna - aki katapultgépet keres az ne Polo-t vegyen. Mégis tudom ajánlani mindenkinek aki kellemes városi autót keres, olyat amivel hosszabb útra is el lehet indúlni. Németesen precíz és nagyon kifinomúlt m?szer kiválló ergonómiai tulajdonságokkal. A motor lehetne er?sebb, de így is elég jól mozgatja az autót, csak az elektromos gázpedál lehetne direktebb. Megszokással és egy kis rutinnal azért lehet vele tempósan haladni. A váltó is partner ebben, nagyon pontos, könnyen és határozottan kattan a helyére. Külön kiemelném a futóm?vet ami 185/60R14 gumikkal kimondottan gyors kanyarsebességet és irányíthatóságot eredményez. Szeretni lehet a sok figyelmességet a beltérben (comfort modul II, ablaktörl? intervallumkapcsolóval , stb.). A motorzaj 140-nél csendesedik (4000/perc), ami szokatlan, de nem baj, s?t......ezt a tempót lehet vele tartani gond nélkül, de tovább nem érdemes hajszolni.
Összességében egy nagyon jó és viszonylag szép autó. JÓTANÁCS mindenkinek, hogy 10.000 kilométernél ne engedje tovább az olajat, bármit is mondjanak a gyártók.Inkább olcsóbbat (természetesen az el?írt olajból!) és többször mint drágát és ritkán. Meghálálja, f?leg annak aki hosszú távon tervez. Hasznos a klíma!
Hibalista
- Még semmi!
Ide hordtam szervizbe
Platán
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Polski 600 rettenet | Következő autója? | Egyenl?re marad. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
