Egész korrekt szaladgálós autó
Szöveges ítélet
Céges autó volt. Én sírtam ki egy Cordoba helyett, mert az elég rázós volt, legalábbis a jófajta bp-i utakon.
Nem volt rossz az elején, hiszen kényelmesebb, sőt kategóriában ma is az. Jó a felszereltsége, de hogy CD-rádió helyett kazettás került bele, hát :)
meg ABS se volt benne :)
oldallégzsák az volt, bár inkább cseréltem volna az ABS-re.
Maga a kocsi nagyon kellemes volt, ha a hangját nem veszem figyelembe, a turbó hatást nagyon szerettem.
Mivel gyorsan közlekedek, ez igen jól jött, előzéseknél elég volt ránézni a fordulatszámmérőre, ha 2000 felett jár akkor mehet bármi.
Nagy sebességnél (140+) a fogyi eléggé megugrik azonban 6,7 fölött nem fogyasztott bár nem mintha számított volna.
Azonban a német megbízhatóság egy picit megkopott a polók esetében. igen rosszul vettem, hogy 10e km-nél nem indult. valami érzékelő megadta magát. a fék hidegen surlódó hangot ad, pár km után elmúlik, hát nem tudom. nem vagyok én szőrszálhasogató azonban ez elég gáz.
a vezető ülés rossz úton olyan hangon rugózik mint a távolsági buszok vezető ülése, ezért csak ikarus ülésnek hívtam. minden más igen korrekt volt benne, kényelmes, és van benne méreteihez képest hely. 4 felnőtt kompromisszumokkal tud benne utazni.
Hibalista
- Kipufogó gáz érzékelő (?)
- kiégett lámpa 1x
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 8000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | Cordoba | Következő autója? | Renault Clio 1,5dci ilyet kaptam |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
