Autónak látszó tárgy
Szöveges ítélet
Hibalista
- Az autó teljesen új volt, örültünk neki.Bár már az átadással is 2hetet csúsztak!!
- De nem sokáig!
- 1 hónap után nem indult az autó!
- Önindítózás, de semmi!Volt, hogy le se mertem állítani, mert nem akartam, hogy kinevessenek!Jó, mi?
- Vissza a SZAKSZERVIZBE:
- az értékesítőnk ott vágott át minket, ahol tudott az autó állapotával kapcsolatban!
- Rátettük a számítógépre, nem jelez hibát, és a kedvencem: még megnézik a fiúk:-)
- Itt kéne hagyni, gyertek vissza holnap, után+napok tömkelege.
- Mentünk az autóért, indítgattuk hidege is, melegen is, de nálunk semmi!Válsszolt az érétékesítőkoma.
- Na persze, biztos mi halucinálunk.....
- Ée visszajáró vendégek lettünk...
- 15ezres szerviz 45ezer, 30ezres 60.Baráti!Fizesd oda szervízre az autód árát.
- Fényszórómagasságállító motor, amit SOHA nem használtam, tönkre, persze 13.hónapban, amikor már nem volt garancia.
- 25ezer, köszi!
- Ismét szerviz!
- Egyszer jöttem haza vele, hirtelen fékezés -nem mentem neki senkinek- EPC lámpinon fel, szerviz.
- Kiütötték, nem lesz baja, jött a megnyugtató válasz.
- Haza se értem, megint. Vissza szerviz, valami kapcsoló a pedál alatt, 6ezer, köszi.
- Szervó néha kihagy, azt már meg se említem.
- Volt, hogy olyan hang jött időnként a futóműből, vagy a kerékfelől, mintha kavicsokat szórtak volna bele, és ez lassú araszolásnál, pl határátkelésnél nem egyszer előjött.A határőr megkérezte, hogy minden rendbe van-e az autóval, mondtuk, persze, cska egy kavics beszorult a kerékbe. Nem volt ciki.
- Pesze folyamatosan indítási problémák,
- Szerviz!
- szervizdiagnosztika:semmi gond!
- Meg a szlogen: jó, hogy még most vettétek, jövőre drágább lesz, mondta a kedvenc értékesítőm.
- Rá fél évre nyomték a Polo Iceot 1.4 es motorral, klímával ugyannanyiért, amennyiért mi vettünk 1 1.2-es fapadot klíma nélkül.
- Akkor ki is járt jól???
- Az autóban a gyári audio, és a váltó volt volt a kellemes csalódás.De ez még meglehetősen kevés ahhoz, hogy szeressünk egy autótót, és véképp ahhoz, hogy elégedett legyek vele!
- Kiválóan lehetett vele driftelni is, a kilincs gyakran volt előrébb, mint az autó eleje:-)))
- Hosszú utakon kényelmes volt.
- Nem szidom a gyorsulást, (láthatják nem vagyok teljesen negatív, lehúzós) ekkora motorral ez erre volt képes!
- De egyre gyakrabban nem akart indulni a szutyok!
- Történt végül, hogy épp Harkányba indultunk volna, még itthon, az utcánk végégén, a piroslámpánál egyszercsak leállt az autó!!!!
- Ismét szerviz!
- Hiba:mivel gyakran városban használjuk, nem melegszik fel normál hőre a motor, és ez a lambdaszonda elromlásához fog vezetni, de azt most még nem kell kicserélni, jött a megbízható válsz- - ekkor 29.300 volt benne- majd a 30-as szervizen.
- Huzassuk ki, meg a többi süketelés...
- Azért pikkpakk kicserélték a levegőszűrőt, hopp egy DeákFeribácsi, megy egy SzentIstván kiugrott.Baráti, nem?Köszi!
- Csúny hangja volt, kattogott, csörgött.
- Nem volt alapjárat, rángatott, és ehhez hasonló, kellemes jelenségek.Na, így nem lehet használni, akkor előbbre hozzuk a 30as szervízt, gondoltam.
- Ismét szerviz!
- Na, akkor 30ezres szerviz! 7fő reggel, 8-30 ra ott is voltam.
- 10 óra:jönek a szervizből: nos kedves ......úr, még 10 perc, és kész az autója.
- Jönnek a szervzből, negyed óra múlva, és elhangzik a bűvös kérdés:
- -Van az autón vmi speciális ind. gátló?
- -Nincs, válaszolom. Miért?
- -Akkor nem indul az autója!
- hahhaaaaa!
- Erről beszéltem nekik kb2 évet!!
- A 10 percből csütörtök dél lett, mire rájöttek, hogy motrovezérlés hiba, vagy mi.
- SZAKSZERVIZ!!!!!::
- Felhívatták velem a család másik tagját, nem-e dieselt tankolt az autóba:-(((((
- Merthogy leszívták az üzemanyagot, és nem olyan a színe...
- komoly, nem?
- Pont arra ment egy másik értékesítősrác, és odament a szerelőkhöz:
- -Te, ennek még a színe se olyan....(benzin)
- -Ökrök!-ne hasonlítsátok össze 2 különböző benzinkút benzinének a színét!!
- Végül busszal mentem haza, köszi!
- Kis számítógép, nagy, szoftverfrissítés az autó agyán, semmi hibakód.Teltek a napok.
- Végül a P. Hungária vállalta a számlát, mert nem ez volt az első 1.2es, amin motorvezérlési hiba volt, és kicserélték a teljes vezérlést.Köszi!
- Mindezt egy ´megbízható, komoly hagyományokkal, múlttal rendelkező márka égisze alatt´
- Amúgy kb.300ezrembe fájt volna. Még szerencse!
- Na akkor azt mondtam, hogy jó, akkor ez a kotera megy a háztól!!
- Persze a szervizfüzetbe csak hátra, egy sejtelmes apró pecsét volt erről az incidensről: ´motorjavítás´
- Mivel nem volt törött, viszonylag gyorsan sikerült elpasszolni, és én is csatlakozta a ´soha többé vw-t lelkes táborhoz!
- ennyi!
- Köszönöm, hogy végigolvastad a történetem, ezzela kotera kisautóval!
- Botrányos:-(
-
Ide hordtam szervizbe
Fejér megyei vw értékesítö, a Duna mellett, nem Szfvár!-az ígérgetés nagymesterei!
Direkt nem írok nevet, nehogy elővegyenek hitelrontásért!!
De ebből ki lehet találni:-)
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 31000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Polo III | Következő autója? | Toyta |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.6/10) |
