Álruhás nagymenő
Szöveges ítélet
Imádom. Kevesebbet fogyaszt, mint az 1,4 PD TDI testvére, és az élmény összehasonlíthatatlan. Mindig van tartaléka, ebben az autókategóriában, kevés ellenfele akad. Főleg autópályán mérges, 80 és 180 közötti tartományban igen sok meglepetést tud okozni.
A Sportline futómű bár nem egy versenyautóhoz való keménységű, de városban picit kemény, autópályán viszont ideális. Kanyargós, német utakon, pályán, 180al meg sem rezzen kanyarokban, nem billeg, mint az alap futóműves Polo-k. Még egy dolog, a Sportline ülést csak ajánlani tudom. Van összehasonlításom a gyári üléshez képest, mert édesanyámnak olyan van. Na most abban 30 perc után zsibban az ember lába, fáj a háta, minden baja van.
Ezzel pedig 2 hetente jártam hétvégenként 1500 km oda-vissza Németországba, úgy hogy meg sem kottyant 7 óra vezetés.
Valaki írta hogy gyengék az alapfékek ehhez a motorhoz, a sportline-hoz hátul is tárcsafék jár, kell is hozzá.
A 130 lóerős változatot, (1,9 TDI Sport) nagyon kipróbálnám, de csak azért hogy mit lehet ebből még kihozni :)
Hibalista
- Ahogy már írták, az első izzok, és 5-8e km után kér olajat.
Ide hordtam szervizbe
x Volkswagen Márkaszerviz -- el kell felejteni.
Átvernek, drágák, rugalmatlanok stb.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
www.hnhautoszerviz.hu
én ide hortam, tökéletes.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 53000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Kaa | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
