Agyhalál!!!
Szöveges ítélet
0 km-el vettem a kocsit 2004 áprilisában, már az első évben voltak kisebb problémák (biztosítékcsere, kavicsbeverődés az első fékek légterelő lemezéhez). A szervizek során kiderültek kisebb malőrök, ám ez nem volt komoly. A 2. éves szervíznél ki kellett cserélni a jobb hátsó lengéscsillapítót (10 000 km-t futott kíméletes üzemmódban)!!!!!!!!!! Időközben kiderült, hogy a szervizes "szakemberek" "jól lehúztak", mivel elkérték a nem éppen szolíd összegeket, s olajcsere nem volt!!!!!!
Az utóbbi 3 hetem egy rémálom: 1-2 naponta veri be a motorhibakódot a műszerfalra a kocsi. Szaggat, az alapjárat ingadozik, kihagy egy henger!!! Kiütik a hibakódot s az régi ismerősként mindig megjelenik! Most úgy néz ki, h. 1 lambda szondát kell cserélni benne, ami húzós, mivel gyári jó csak (60 000 Ft)!!!!! Teljesen kész vagyok, vettem, s megkímélten hajtottam a szemem fényét, ám az állomból rémálom lett!!!!!
Ez a VW már nem a régi, csak összedobálják!!!!! Remélem ki tudok szállni belőle mielőtt a pénznyelő Polo földönfutóvá nem tesz!!!
Csókoltatom a VW-t és a többi TNC-t!
Hibalista
- biztosíték
- lengéscsillapító
- kavicsbeverődés az első fék hűtőlemezéhez
Ide hordtam szervizbe
Szakszervíz
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 26800 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Trabant 601 | Következő autója? | Biztos, hogy nem VW, Ford, francia kocsi!!!! |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.7/10) |
