Adrenalin bomba pólóba bújtatva ;) 208LE
Szöveges ítélet
Na ott kezdeném hogy ez nem egy sima vw 1,8T GTi 9n polo igaz annak vettem.Külföldröl vásárolt mert a hazai kínálat szinte egyenlő a nullával .Volt már lehetöségem kipróbálni szinte a vw Audi csoport összes modelljét pl: Audi rs6, q7 v12 , r8 5,2, s5,s8,TTS,r32 golf stb lényeg a lényeg ezt az érzést nem sok autóban éreztem amikor az adrenalin igy elönt:)) gyárilag 150Le de furcsa volt hogy többnek éreztem és bárki aki kipróbálta ugyanezt mondta és láttam az arcán a rémületet mikor gázt adott ..nem hittem hogy lehet ezt fokozni de jó magyar lévén az elég nem elég így meglátogattam egy tuningos(chip) uriuembert aki közel 1 óra után megfejtette kiolvasta hogy ez az auto verseny elektronikával van ellátva és még jópár módosítással így az auto csak minimum 98-99 oktánszámú benzinnel használható és emelt folyamatos turbo nyomásra van programozva ami nekem nem mondott semmit csak annyit hogy nincs turbo lyuk 1000-7500 fordulatig folyamatosan húz csak húz csak húz ;))))) a fogyasztás néha bele ugrik a 22 literbe de ez van;) a motor hangja leirhatatlan.Az ülések a belső gyönyörű ,kivülröl is csodálatos a maga nemében a kis piros rakéta.Tudom a 208le nem mond sokat de az auto súlyához mérve már jelentős.Imádom,mert ha kell egy kis városi egyszerű bevásárló auto vagyis a nejem is eljut vele a boltig de ha én megyek vele a boltba OLYAN MINTHA EGY RALLYE SZAKASZT TELJESITENÉK;)))))a TT ehez képest érzete 1,4 16v volt;)
Hibalista
- Csak a gumikat szereti;)
Ide hordtam szervizbe
Klimatti 2131 göd pesti út .remek mühely és nem rablók tudom ajánlani minden vw és Audi tulajnak de bármit megcsinálnak
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 15 l |
Előző autója? | TT | Következő autója? | Marad ez |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |
