A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (2001-2009)

Polo 1.4 TDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A szemét nem akar hidegen indulni.

Szöveges ítélet

Az első 1000 km után traillerrel kellett a szerelőhöz vinni, mert nem akart indulni. Az első szerelőnél állt 2 hétig, nem nyúlt hozzá. Aztán amikor megnézte, hirtelen elindult és visszaadta szerelés nélkül, hogy ezzel nincsen semmi baj. A következő szerelőnél már tudtam, hogy a rendszer levegősödik és fél tank alatt nem mindig indul hideg motorral.Az előző tulaj, mint kiderült tett a magasnyomású szivattyú elé egy visszacsapó szelepet, ami az adagoló hibáját kizárta(persze az előző tulaj már fel sem veszi a telefont, pedig ő már biztos tudott a hibáról). Tehát a tankban van a hiba, kipucolta a szerelő, de nem talált semmit, nyomásmérés volt. Tehát a rejtett hiba eredetére még nem derült fény, azóta mindig teli kell tankolnom, hogy ha reggel akarom, hogy elinduljon az autó. a hiba keresése még folyamatban, valószínű valahol van egy kis lyuk az üzemanyag csövön, amit még nem találtunk meg és fellevegősödik a rendszer hosszabb állás után.

Az autó egyébként szuperül megy, nagyon kényelmes a futóműve, néhány embernek talán túl puha is lehet. Nekem a téli időszak alatt sem csúszott meg egyszer sem. A szervókormány nagyon könnyed vezetést tesz lehetővé, nagyon kicsi a kormány ellenállása, az állítható ülések is kényelmesek, hosszabb útra is ideális. Én 185cm magas vagyok és a lábnál lehetne több hely, majdnem hozzáér a kormány a térdemhez vezetés közben, ami néha zavaró.
A váltója ideális autópályázáshoz, 130-nál csak 3000 fordulat körül van és viszonylag keveset fogyaszt(5-5,5 l max., még ha rálépek a gázra, akkor sem eszik többet)

Hibalista

- A következő hibákkal vettem az autót: beltér világítás kapcsoló elromlott az első és hátsó is: 40.000Ft. Jobb oldali tükörindex törött volt, kb.7000Ft. De nagy gondot nem tárt fel az első átvizsgálás. Szerelő szerint jó állapotban volt minden.

Ide hordtam szervizbe

Szabó Károly, Balf

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

Barasits László, Nagycenk

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 121000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Polo 1.0 Következő autója? Polo
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 2001 (2005 - 2006)

További ítéletek (292 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)