1,4TDI tuning
Szöveges ítélet
1,4 TDI 70 LE. Alapból sem rossz, de magas fordulaton (kb 3000-től) mintha elvágnák. Ezért kapott egy tuningboxot: 70 LE->82 LE, 155Nm->195Nm 0-100:14,5->11,8mp. Egy kisautóba bőven elég ez a teljesítmény, és kiemelném, hogy nem kormol tőle az autó. Tud meglepetéseket okozni, de azért csak ésszel. 100LE körüli benzinesig a nagy nyomaték miatt a Polom jó ellenfél. 100LE fölött egy benzines jól kihúzatva azért nyerőbb (de az olyankor 15l-t fogyaszt, az enyém meg 5,5-öt) Próbálkoztam sportbetét légszűrővel, de az csak ront a teljesítményen, nem ajánlom. A fogyasztás 20ezer km után kezdett beállni 5,2 ről most 4,8-ra. Teljesen korrekt az autó, mind kényelmileg, mind megbízhatóságra. Semmi nem nyüszög, nem nyikorog.
A tuning ellenére kímélem a kocsit, hidegen nagyon vigyázok rá, ezt 0,00 olajfogyasztással hálálja meg, + semmi hibája nem volt még... kopp-kopp
Egyedül a biztosítás és a szervíz horror árú, de a gyári alkatrészeket a netről töredék áron be lehet szerezni.
Hibalista
- Az akku test kábelét kellet cserélni.
Ide hordtam szervizbe
Babják Autó Kisvárda
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 38000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Panda | Következő autója? | Skoda Superb/VW Passat |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
