A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (2001-2009)

Polo 1.4 Fapadline 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

1.4i = Szívás

Szöveges ítélet

20 ezer km-el megvettük, akkor még friss jogsisként nagyon örültem
az ezüstszürke kis polonak. Tulajodnképpen az egész autó fapados, talán ez lehetett az oka, hogy 3 év alatt semmi sem romlott el benne. Ahogy egyre több tapasztalatom lett az autóvezetés terén, akkor kezdtem rájönni a hiányosságokra.
Ezeket most megosztom veletek:

1. 1.4i 75 LE 120nm/3800rpm Ez 1-2 személlyel még megfelelő teljesítmény de a 3. személy testtömege már lényeges lassulást eredményez.
2. a fogyasztás nem rossz én eltudok vele menni 6.5 körül is de ez nagy önmegtartóztatást és tulajdonképpen élvezhetetlen vezetést jelent. (nem kihuzatni, lassan gyorsulni, kb 1/5 gázadással menni stb..). Ahhoz hogy menjen, pörgetni kell, de akkor ne csodálkozzunk, ha 8-9 körül eszik. Alacsony fordulaton sajnos semmi nyomatéka nincs :(.
3. Még egy szálka a szememben, a gyári 165/70 R14 es gumiabroncs. Ez a vékony SZAR, rossz tapadást, hosszú fékutat és babakocsi külsőt eredményez az autónak. 185/ körül már arányos külsőnek örvendhetünk hátsó nézetből.


Az értkelésem 8. Mert ez az első autó amit vezettem és az idő múlásával megnőttek az igényeim. Régen még gyors volt nekem ez a kocsi és nem folgalkoztam a gumikkal és fogyasztásal sem. A nyugodt konzervatív sofőröknek elegendő teljesítményt nyújt az 1.4 es szívómotor. Megbízható, esztétikus külső és belső.

Emberek! A polo cseréjét tervezgettük, amikor kinéztem magamnak egy Fiat Grande Punto 1.4 t-jetet. Külseje nagyon bejött és örültem hogy 1.4-et lecserélem egy 1.4 turbóra..
Elmentem hát tesztvezetni:
Beülök a puntóba első benyomásom az volt "mieza szar tákolmány?" A jól megszokott racionális német autó után nem tudtam hova tenni a fiatos összevisszaságot. Ezek után azt mondhatom hogy a polónak nagyon jó kis Minőségérzete van.
A kormányom érzem hogy milyen úton haladok, érzem az egész autót, de a Puntoban semmit, a szar futóműve és túl könnyű szervója miatt. Ezek után megtanultam értékelni a kis polomat!
Még mindig sokkal jobb minőségű kisautókat gyártanak a németek mint az olaszok!!!
JA és t-jetről......menni megy, de nem 2000-től mint ahogy totalcaron olvastam hanem inkább 2700-tól és ez nagy kár mert a polom is megy 2700-tól(persze nem annyira).
És mellé at-jet eszik 9.2-t!!
Olyan mint egy 2000cm-is szívómotor, alig érezni a turbót, nemtom hová tűnt aza 200nm, igaz 3an ültünk benne... mindenesetre nagy csalódás volt a Punto a dícsérő cikkek után.
Azt hiszem más autó után fogunk nézni. Ha valakit érdekel valami info irjatok: kokaina@citromail.hu

Hibalista

- Fényszórók, Hátsó ablaktörlő nem az ablakra spriccel

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Egykilenctédéi
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 2001 (2005 - 2006)

További ítéletek (292 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)