Zöldike, az ötajtós egyliteres
Szöveges ítélet
Polo 1.0 - Rendszeresen használom, naponta 70 km, autópályán és városban vegyesen. Két éve vettem egy domaszéki barátomtól, akkor 70000 km volt benne. Vezetett szervízkönyve volt, többször utaztam a kocsival, amikor még amikor a barátomé volt. Egy ugyanilyen ezres kocsi volt a családban már akkor is, szóval biztosra mentem. Nem bántam meg.
Azóta megjárta a kocsi a Velencét, Nizzát, a Domaszék-Maastricht távot számtalanszor minden gond nélkül.
Csak ne menjetek vele pályán 110-120 fölé. Ordít és teljesen erőtlen. 4000-es fordulat fölé egyszerűen nincs szívem pörgetni. A Domaszék-Maastricht távot 110-es átlaggal szoktam megtenni, egyszer 4.9-es átlagot mértem egy ilyen 1400 km-es távon. Viszont mindent kibír. Bárhova elmegy. Ajánlom bárkinek.
Frissítés 175000 km után: továbbra is nagyon megbízható, a szerelő szerint elmegy akár 300ezret is. Naponta használom munkábajárásra (15 km város), általában csak én megyek vele. Autópályán továbbra is 110, azt bírja minden gond nélkül.Gumikat kellett venni rá másfél éve, a motor nagyon jó konstrukció, nincs vele gond.
Hibalista
- Ingadozó alapjárat miatt gyújtókábelt kellett cserélni
- Csomagtérajtó bal oldali kitámasztója
- Sebességváltó műanyag markolata elrepedt
- Egyszer hosszabb állás (2 hónap garázsban) után beragadt a kézifék
Ide hordtam szervizbe
Volford Imre, Domaszék
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Volkswagen márkaszervíz, Maastricht
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 70000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 105000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Az az első kocsim. | Következő autója? | Egy ideig még ez is marad. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
