A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (1994-2001)

Polo 1.4 automata "open air" 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zöld villám

Szöveges ítélet

A lényeg az, hogy viszonylag olcsón vettük, aztán majd még annyit ráköltöttünk, mert le volt lakva:
Teljes karbantartás + minden ami cserélhető: olaj (váltó + motor), gyertyák, vezérműszett, szűrők (levegő, olaj (már 3x), pollen), féltengely gumiharang, fékbetétek, féktárcsák, feszítőgörgők, műszerfalbeépítő keret, csomagtér szőnyeg, gumiszőnyegek, bal hátső lámpa, indexek, vászontetőjavítás, olajnyomásmérő, kipufogó, kapcsolók, indexkapcsoló, kormány belseje, üléscsavarok, izzók, lengéscsillapítók és stb. apróságok, tömítések.
Megmondom őszintén, 10 havi átlagos összegű leasingdíj ráköltésnek megfelelő összegből autót csináltam belőle. És még élveztem is a javítgatást.
Egyedül a dugattyúszoknyacsattogás nem tetszik alapjáraton üzemmeleg állapotban. De ez tipushiba ennél a motornál.

És hogy miért éppen ezt a lelakott autót vettük meg? Mert ilyen alig akad másik, és ezen az áron megbízható automatát nem kapsz. A VW 2000 előtti modelljei beváltak, olcsón üzemeltethetők és bontóban is van minden hozzájuk. Az utángyártás pedig viszonylag olcsó, mert tömegautók voltak. Hitelt pedig nem vállalunk autóra. Legyen saját. Mind2 az. Már 2 leasinges autót sikerült gazd. totálra küldenem és küldetnem. Elég volt a biztosítókból, leasingből és bankokból is.

60 km/h-ig ezzel a váltóval azonban sok mindenkit lenyom. Nincs kuplungos késleltetés. Dinamikusan húz, jól megy és eszeget főleg városban. Nyáron élmény a hátrahúzott nyitott tető. Kis kövér zöld golyó. Igénytelen, szerintem egy jó időre rendbetettük.
Kemény sportos rugózás, jó úttartás. Robosztus kis masina. A feleségemnek vettük, imádja a 4 fokozatú automata váltó miatt. Szerintem a motort is meggenerálozom rajta, ha odakerül a sor. Nem rohad szinte sehol sem 14 évesen. Az olajat sem eszi. Szeretjük. Feltűnő kis jelenség a városban a robbanékonyságával. M.o-on szerintem ha van pár darab belőle.

Hibalista

- Motorgenerálon kívül szinte mindenhez hozzányúltunk.

Ide hordtam szervizbe

Újváry Imi bá' Debrecen

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Én

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1996
Kényelem (4) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 152000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Golf III még mindig megvan Következő autója? 320d
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 1994

További ítéletek (171 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)