Vicces kis méregzsák
Szöveges ítélet
Tavaly vettem ezt az autót. Nem is értem miért. Világéletemben utáltama VW-t, de ez valahogy megtettszett. Nem volt túl drága, diesel is volt , mondom miért ne. Az elején tényleg hibátlan volt kb. egy hónapig. Kezdődött a hűtőventillátorral. Pár telefon és kiderült , hogy csak gyári van hozzá és 70.000.ft lesz. Szerencsére egy ismerösöm mondott egy jó helyet és ott 20.000-ért újra tekercselték a ventillátor motort azóta is jó. A teljesítménye már az elején meglepett, a kis 1.4 es tdi elég jól húzott ami a 3 henger miatti nagy nyomatéknak köszönhteő. (195nm). Azért persze kapott egy tuningboxot amitől kb 90 lovas lett és 230-as nyomatlékot produkál. Sajnos ennek köszönhetően gyakran lehet gumit venni mert 2 be sem lehet lepadlozni mert simán elpörög szárazon is. Teljesítménynövelés másik hátránya a kuplung csere lett.:) (90.000. ft + munkadíj). Vettem hozzá szép nagy felniket aminek a következménye természetesen a kerékcsapágy csere lett.:) (de legalább el lehet vele indulni a szélesebb gumi miatt). Aztán most, hogy bejöttek a hidegek nem is indul. Elször az akksi adta meg magát. Másik gondja hogy valami gumi tömítés a porlasztonál megadta magát és visszaengedi az üzemanyagot ha 1- napot áll. Ilyenkor fél perces köszörülés, köhögés mire magához tér. 3 gumigyürü 20.000.ft.... Fogyasztása jó max 6.5 liter még a 160-as utazótempónál is.. A fékbetéteket eszi, mondjuk hajtva is van szegény .
Hibalista
- hűtőventillátor motor, zár, porlasztó tömítés
Ide hordtam szervizbe
saját
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 89000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Focus tdi | Következő autója? | opel vectra c 1.9 cdti |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.5/10) |
