A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (1994-2001)

Polo 1,9 SDI 1996 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tökéletes, igénytelen, terhelhető munkagép

Szöveges ítélet

Az autót németországból hoztuk be, garantált 40 e km rel. Az autó céges kocsi volt, de csak 1 ember használta nálunk. A jól ismert sárga színű autó volt, 5 üléssel és biztonsági övekkel. Abszolut fapad, csak szervókormány és jobb oldali légzsák volt benne extra. Amikor eladtuk 290.000 km volt benne.
Hibák: eszméletlen egy igénytelen autó.
A motor egy jó régi konstrukció, de sztem kb 400 e km ig szavatos, aztán kuka. Eddig viszont semmi gond nem volt vele. Ismétlem : semmi.
Volt egy érdekes gondja : kb 180.000 km nél előjött egy probléma, néha gondolt egyet és leállt a kocsi. Kb 10 mp indítózás után ujraindult aztán ment néha 1, néha 3000 km t hiba nélkül. Ez különösen autópálya 160-nál volt vicces. A magyar szervizek (3) képtelen volt megoldani. Osztrák márkaszerviz 80 eur ból és 20 percből megoldotta, vmi relé volt szar. Ezután nem jelentkezett a hiba többet. Egyszer belementem egy huppanóba a hűvösvölgyi úton, motortartó bak leszakadt. (utak rulez) . Ez kb mindenestül 20 e ft volt. Típushiba a hátsó csomagtartó zár hibája. ( ezt hagytam)
Egyszer kb 180e km nél a vezérműszij csere után füstölt mint a disznó. Osztrák szerviz visszadugta a motorba az elfelejtett stekkereket amit a magyar nagytudású szerviz lefelejtett visszadugni. Utána jó lett a kocsi.
Kényelem: én megszoktam az autót, a kocsi kényelme, vezethetősége jó, autópálya fix 160-at mentem vele mindig ( ez a max utazó) a fogyasztás ha igy gyilkoltam akkor volt 6,5, télen 6,8, egyébként városban és közúton 5 és 5,7 között jártam mindig. Tudni kell hogy irreálisan hosszú az 5-öse, azért fogyaszt nagyon jól. Egyszer jöttem egy 3,5 t teherautó mögött kb 1000 km t 90-100-zal, a fogyasztás 3,8 lett.
Ha megtanulod lendületből hajtani, nem kell több teljesítmény városban.
-20 fokban is simán indult mindig elsőre.
Soha nem hagyott cserben. Fűtése nagyon jó volt.
Hátsó izzók mindig kiégtek. Egyéb eletronikai hiba sosem volt. Egy kerékcsapágy morgott kb 220 e km nél
Olajcserére nagyon oda kell figyelni, sajnos én is ráfáztam nem egyszer hogy márkás dobozból öntötték az igénytelen olajat a motorba, ( átbasztak) és nem egy teherautónk motorja kopott el emiatt kb 300-350 e nél. Amióta magunknak csináljuk német olajjal, azóta egy kocsi sem motorja sem kopott el, egy se füstöl egy hangyányit sem, kompressziók minden hengerben jók...
Néha nálam nagyon meg lett tolva az autó, ami annyit tesz hogy pl. időre kellett vele kiérnem Hamburgba menteni egy lerobbant kamionos kollegát, és végig pesttől padlógázzal kellett mennem, 4 emberrel+ cuccokkal fullra pakolva,( kiasutó !!) végig 160-170-nel ( az a max) . Számítottam rá hogy meghal vagy megsérülhet a motor, de mennem kellett és nagyon fontos volt kiérni, így beszámoltam az eshetőségek közé ezt a költséget is. Akinek volt már fordja, vagy fiat diesele az tudja hogy 300 km fullon nyomva akár kuka is lehet a motor...
Mondanom sem kell hogy semmi baja nem lett a motornak. De abszolut semmi.
Én azt gondolom, hogy sok ember aki ir a népitéletbe minimum 2-300 e km rel át van b*szva. Egy jó német kocsi ( karbantartott, valós km, valós inspekciók stb...) tényleg elmegy kb 300-400 e km-t jelentősebb gondok nélkül. Aztán itthon kezdődik az "órateki" nevű nemzeti sport, a hihetetlen igénytelen kendács javítások, a hozzá nem értő kényszerválallkozó szerelők, az átb*szós olajcserék, a biztosítózások, és más hajmeresztő történetek..... Ja + minden tulaj teker rajta egy két százezret visszafele ahányszor eladja. Egy ismerősöm taxijának az órája 600 e km t lett vissza tekerve....

Hibalista

- -elektromos relé 80 eur mindennel
- -motortartó bak ( rettenetes kátyú volt, nem a kocsi hibája )
- -hátsó csomagtartó zár
- -hátsó izzók
- -egy kerékcsapágy kb 220 e km-nél
- -se váltó, se fék, se motor, se kuplung !, se kormánymű vagy szervó, se elektronika, se porlasztócsúcsok, se adagoló, se légtömegmérő probléma nem volt sosem !!!!!
- - csak kopóalkatrészeket cseréltem meg vezérműszijat 60 vagy 90 e ként ( nem emlékszem a gyári előirásra)
-
- Ez az autó egyszerű mint egy faék, ennél olcsóbb autózást nem tudok elképzelni.... csak mész és soha nincs vele gond.

Ide hordtam szervizbe

ismerős

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

márkaszerviz kerülve. néha osztrák márkaszerviz. ők sose vágtak át. amit kifizettem azt meg is csinálták. más a morál na.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1996
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 250000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? caddy
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 1994

További ítéletek (171 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)