A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (1994-2001)

Polo 1.4 16V Comfortline 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szép remények

Szöveges ítélet

Azzal kezdeném,hogy nagyon szeretem az autót minden hibája ellenére, de 2 hete döntöttem úgy, hogy megválok tőle, mert elég volt a sok hibából és a rengeteg ráköltött pénzből. 2 éve télen vettem, először egy Clio-ért mentünk a használt kereskedésbe, de megláttam ezt az autót és azonnal megtetszett. Úgy gondoltam, hogy VW, ezzel nem lehet baj és az árát is tartja majd.Eleve úgy volt kitéve, ahogy a tulaj kiszállt belőle, és olyan retkes volt, hogy utána kb. 1 vödör homokot sikerült összeszedni mindenhonnan...Mindegy, gondoltam, kitakarítjuk és jó lesz. A kuplung már akkor is furcsán kemény volt, de meg lehetett szokni, ez később meg is adta magát, de elötte még elfolyt a váltóolajam, Pilisnél sikerült ötödikben maradnom.(a mostani szerelőm azt mondta, hogy ha a szervízben rendszeresen ellenőrizték volna, akkor nem történik ez meg-->köszi BRILL KECSKEMÉT!). Már akkor megfogadtam, h eladom, de nem, kap még egy esélyt alapon tovább borzolta a kedélyeket.Jött a kuplung szerkezet csere, mert már annyira kemény volt, hogy alig lehetett benyomni. Minden alkatrész csillagos áron van hozzá, a biztosítása is nagyon sok. Aztán jött a következő hiba, a tihanyi kompon már nem indult (nem volt ciki kicsit sem..), első utam a szerelőmhöz vezetett, aki közölte, hogy önindítós, na de jó, akkor csere vagy felújítás. A felújítás jött, mert már ekkor is nagyon sok pénzemben volt a kocsi. Eleve téli gumival vettem az autót, akkor még nyári garniturát is vennem kellett hozzá, aztán mindig jött hozzá valami extra kiadás. Mára már nyikorog, csörög-zörög minden belső alkatrésze, az ülések is, ami nagyon idegesítő. Az előző tulajdonosnak sokat köszönhetek azért, amiért ilyen leromlott lett az autó állapota, én hiába vigyáztam rá nagyon, és adtam meg neki mindenből a legjobbat. (legjobb Bosch ablaktörlő lapát, külön elmentem a város másik végére Sonax autóápolási cuccokért,stb..) Jelenleg az a legújabb, hogy ingadozik az alapjárati fordulatszám, 800-tól 2000-ig önálló életet él a lámpáknál állva.
További hibák, amiket a vásárlás során sikerült elhallgatniuk, valamint az én hibámnak köszönhetően nem vettem észre:
nem működik a fényszóró magasság-állítás, megoldottam fixre állítva, igaz, ha 3-an utazunk, villog mindenki. A jobb oldali ablakemelő az én oldalamról nem húzható le, csak fel...

Hogy jót is írjak, nos, a motorja nagyon jól húz, pedig csak 75 Le, a beépített anyagok minősége meglepően jó.Viszonylag kényelmes és nagyon jól viseli az úthibákat, nem ibolyog kanyarban, nem dől jobbra-balra.A fogyasztása jó, 45L-ből elmegyek kb. 750 km-t, igaz 90%-ban városon kívül használom, nem gyilkolva.
Tehát decemberben jön az új autóm, ami nem VW lesz, bár most is azt mondom, h nem szabad a márkára haragudnom, köztudott, hogy a nevet nagyon meg kell fizetni, de nekem erre (most) nincs pénzem. Sikerült egy ilyet kifognom.Az új autóm biztosítása is legalább 30%-al lesz olcsobb, mint erre a használtra. Változatlanul, ha egyszer lesz rá pénzem, akkor lehet, hogy újra VW tulajdonos leszek, ugyanis a belső tér kidolgozási minősége messze túlszárnyalja a kategória társakét (még ha ez a szövegből ellenkező képpen is hangzana).
A leírtak ellenére tudom ajánlani bárkinek, de
1) nézze meg, ha tudja, kitől veszi
2) minden apró alkatrészt lehetőség szerint próbáljon ki
3) ne hagyja, hogy elkápráztassa a külső

Hibalista

- Önindító (javítva lett, 18.000 .-)
- Teljes kuplung csere (70.000.-)
- Fékbetét csere (15.000.-)
- 90 ezres szerviz (130.000.-) !
- +Egyéb kiadások (olaj, autóápolási dolgok, nyári gumi)
-

Ide hordtam szervizbe

Eredetileg Brill Kecskemét-->soha senki semmit innen!!!

Először szakszervízbe volt hordva,aztán amikor ráeszméltem, hogy a gatyámat is otthagyhatom, saját szerelőt kerestem.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Saját szerelő

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 73000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Renault Clio
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 1994

További ítéletek (171 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)