Sporttraktor vagy diesel Wartburg:)
Szöveges ítélet
Vw Polo 6N2 1,4 PD TDI
2007 januárjában vettem. 2001. 06. hó-i 1,5 milláért kerültem hozzá! Teljesen gyári állapotban volt én csinálgattam meg! 1 hét alatt ,,beleszerettem"! 3 henger és 1,4 ellenére ,,marha jól megy"! Lámpától lámpáig igen sok ember meglepődik! A chip után pedig ha valakit otthagytam a lámpánál, zsebkendőt dobtam ki az ablakon! Gondolom vannak gyengébb idegzetűek akik sírva fakadhatnak! Kapott egy chipet így kb.: 75-ből 100 paci lett és a gyárilag nem kevés 195 NM kb.:270 NM lett. Ez tartozik 1064 kg-hoz. Gyári szoftverrel 2200 ford.-tól indult meg most kb 1700-től húz intenzíven 3400-ig! 100 le-s benzines autót simán verek. Trófeák::):1,6 16 V Golf IV 105 le, 1,6 16 V Focus, 1,4 100 le Polo.....Kis dieselbe meg esélyük nincs 1,4 hdi, 1,5 dci, 1,4-1,6 tdci :):) tolatásban is megeszi! De volt példa 1,9 tdi Ventó alázására is amit toltam és 170nél előztem meg(kis kerékkel R14)..Tehát brutálisan megy relatívan szemlélve! Kapott egy üres kipufogó rendszert a végén van csak egy sportdob, katalizátor és középdob kiszedve! Környezetvédelem forever ja és kis finomságnak ledugóztam az EGR-t(kipufogó-gáz visszavezetés).
Végsebessége:185 km/h GPS-sel de csak pillanatra! Amúgy 130-140 az utazója. 160 felet szereti a hasát:)kb 5,5 lityi:)
Bárki ilyet akar venni ne féljen a 3 hengertől. Német statisztikát is meg lehet nézni! Legmegbízhatóbb és legkevesseb ezekkel van! Egy 130 le-ig lehet egészségesen húzni a főlé már értelmetlen szerintem!
8000 km-enként cserélem a következőket: olaj(valvoline dura blend), olaj-,levegő-,pollen-,gázolajszűrőt! Gázolajszűrőt azt mondják nem kéne cserélni de szerintem nem annyiba kerül ha porlasztókat kell cserélni főleg hogy gazdaságos gázolajat használok!:) (Kút minőség de 170-180 ft/liter.)
Motor: 75000-et mentem vele és semmi problémám! Motor gyönyörüen jár mint egy kávédaráló!
Futómű: Teljesen jó gyárilag de 3 hónap után kapott 16-os kerekeket és egy FK állítható magasságú futóművet. Kemény kicsit pattog de előnye, hogy veszett az úttartása a kanyarokban és nem lesz vesekövem:)
Belső-gyárilag sportline-kéttónusú belső, zajcsillapítást végeztem rajta, idegbetegség elkerülése érdekében+hifi érdekében!
Most már nem zörög!
Fogyasztás: 5liternél többet nem tudok vele megetetni pedig kapja az ívet. Ha vigyázok 4,5 de minek:)
Tökéletes kisautó csak ajánlani tudom. Kis fenntartási költség, megbízhatóság jellemzi!
Most cserélni szeretném de csak a hely miatt!
Hibalista
- Ablaktörlőmotor-de csak beázott, szétszedtem+kontakt spray és tökéletes azóta
- Féklámpa kapcsoló-szétszedtem majd összeraktam és kész
-
- semmi más pedig 2 év és 75000 km
Ide hordtam szervizbe
Én csinálok rajta mindent. Ha valami mégsem ment.:)
Ócsai Sándor - Cegléd
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 75000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Golf II 1,6 D | Következő autója? | Audi A3/A4/A6 1,9 PD, VW Passat PD |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
