A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (1994-2001)

Polo 1.4 MPI Variant 60 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sok pénzért sokat adok a lufim leveg?jéb?l

Szöveges ítélet

Cégt?l vettem át az autót, gondoltam német megbízható technika és olcsóbb az alkatrész, mint a japánhoz, amire egyébként egy fillért nem költöttem.
Beleütköztem egy légvárba, mivel van neve az autónak, így ro..dt drága minden hozzá. Hátsó kilincset, amit minden második polon törötten látni 14eFt-ért kaptam, festés nélkül.
A váltó állítólag nem ehhez a kasznihoz lett méretezve, hanem a pici polohoz, aminek köszönhet?en le is égett egy- két er?teljesebb emelked?nél. Ennyit a precizitásról. Egyébként én büntetném, aki kombi autóba 90LE alatti motort tesz. Az autó üresen valóban jól ment, de ha bekerül hátra egy hátizsák, már szinte vége. Én úgy tudtam a SEAT leányvállalat, erre kiderült egy csomó alkatrészr?l, hogy a VW a spanyoloktól veszi az alkatrészt. A precizitás, a megbízhatóság és az extrák, amit kifejezetten elakar felejteni a VW, egyszersmind rányomták a bélyegüket a német autók megítélésére. Sajnos.
Egyre jobban tisztelem a Japánokat, és nem árt a németeknek felkötni a gatyájukat.
Az egyetlen dolog, amiért a piacon vannak a németek a luxus kivitelen és a fels? kategórián kívül szerintem az alkatrész ellátottság, amire valljuk meg szükség is van.
Jahh. Az áráról nem is beszélek, ami az extra hiánya miatt
évenként esett mintegy 300000Ft-ot.
Naggyon rossz választásom volt.
Fenntartásilag nem sok pézbe volt, mivel javíttatás nélkül megszabadultam t?le.

Hibalista

- Hátsó m?anyag kilincs, recccs!
- Ajtózár mechanika, recccs!
- Légsz?r?, olaj, stb.
- Váltókar szimering, csere után is folyt.
- Lökhárító felfogására, M?anyag anya. Simára csavarodik.
- Ugyanilyen az utastérben, a box alsó merevítése, amit?l nyikorog belül a m?szerfal.
- Le volt égve a kuplung, nem javíttattam meg.
-

Ide hordtam szervizbe

Szomszéd szerel?, de inkább én szereltem, miután csalódtam még ebben is.

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2001
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 36000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Lancer 1.6 16V Következő autója? Rover 600 lesz,v. Galant
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 1994

További ítéletek (171 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)