A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (1994-2001)

Polo 1.4 first 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Polo first

Szöveges ítélet

2004-ben vettem a polót és eddig csak jót mondhatok róla.
Kimondottan valami alaptípusst kerestem, ami nincs agyonextrázva, (mert ami nincs, nem is romlik el)így estt a választásom rá. Eredtileg valami kisfogyasztású dieselt szerettem volna, de ennyi betegágyat én még nem láttam az országben, mint amit a keresésre rászántam(2hónap). Így elegem lettt a f...talicskákból, és vettem egy kisfogyasztású benzinest. Nem is gondoltam, hogy ilyen jól kajál. Nyáron, 6-6.5, így tálen 7-7.5. De nyolc felett sosem volt. a legkevesebb 5.7 volt, de csak kipróbáltam (teletank utána utvonal: m3 130-al, mátrában nézelődés totyogás, szívjuk a friss levegőt, eltöltünk néhány napot, vissza 3-as fút pestig 90-el, majd teletank, 5.7 fogyasztás) Az enyém hengerenkéntis, 60 lovas/4600-nál, de nagyon jól megy. jó nyomatékos, 1000-től simén autózható, nem is kell nagyon 4000-ig forgatni, igaz nincs is értelme, fenn már nem történik sok. Óra szerint 175 a vége,és jó hosszú a váltója. 5-ösben 130-nál 3600-at forog.140-nél 3800, 150-nél 4100. Ez nem diesel, én sem értem miért ilyen hosszú, de nem érdekel, legalább jól fogyaszt. Előtte octavia 1.6sr-em volt, az 130-nál 4000-t forgott. Jó sza..ul is fogyasztott.
Mikor megvettem, féktárcsacsere+betét, b.e.kormányösszekötő-gömbfej, j.e. gömbfej, olaj+szűrő, na meg levegőszűrő, aztán ennyi (kb50ezer). Azóta csak vizsgán (15ezer) volt. Nagyon jó kis kocsi, nem nézik meg úgy mint az octaviat, de nincs is annyi baj vele(azzal volt gondom szépen-családi autó néven szerepel). Jól tartja az árát, 850-ért vettem, de bármikor elvinnék annyiért, olcsón vettem. (Céges kocsi volt, ahol dolgoztam annál a cégnél, így ismertem az előéletét újkor óta:-) )

Hibalista

- kuplung
- gömbfej, kormányösszekötő
- féktárcsa

Ide hordtam szervizbe

maszek-a család barátja

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1999
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? octavia Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 1994

További ítéletek (171 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)