Ördögi...
Szöveges ítélet
Amilyen kicsi, olyan nagy a technika terén. Mind motorizáltság, mind belso kenyelem szempontjából is boven a nagyobb kategoriákat ostromolja. Alap a 4 légzsák, xenon, digit klíma, recaro ulések, futött tükrök stb... A kényelem természetesen nem a magyar utakra van belöve. Elég rázós dolog az utazás, de kanyarokban isteni. Menetteljesítmények terén sem kell a szomszédba mennie. Pikk-pakk 200-on terem és még ebben a tartományban sem kószál vagy billeg. Sok autót meg lehet vele lepni. No meg a xenon utat nyit magának a pályán... Megbízhatóg szempontjából is csak jót tudok róla mondani. Egyedül a váltó van kissé alulméretezve a teljesítményhez, de ha óvatos vele az ember nem lehet nagyobb gond. Igazi élményautó, ha az ember egyszer beleszeret nem tudja többet feledni!
Hibalista
- A fékbetétek kb. 20000km-t bírnak, de ez természetes ekkora teljesítménynél. Az olajcsere nálam 10000-enként aktuális és akkor is csak Castrol 5W-40 megy bele. Ezzel nem szabad spórolni,meghálálja!
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Polo 1.4 | Következő autója? | Golf V GTi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
