A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (1994-2001)

Polo 1.4 16V Comfortline 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

"Minőségi" vw

Szöveges ítélet

meséljek? .. hát.. nekem egy nagyon rossz emlék ez az autó, kb 2 és fél évet húztam le vele.. egy csepp corsából ültem át, vártam a csodát, meg is kaptam. kb 5e km után egyszerüen kezdett lemálani a 2 elsö ajtó kárpit / könyöklöje, ezeket 1x sikerült gar-ba kicserélni, de a következö megint lepergett.

kb 15e km-nél bementem vásárolni egy áruházba, kijöttem, beülök a kocsiba, nem indul.. müszerfali fények ok, motortérben látszólag semmi gáz, de nem indul. Betolni nem mertem, bevontattak a cég elé, aztán estére derült ki,hogy típushíba, szar a gyújtáskapcsoló.. (egy ismerös seatja szintén hasonlóan nem indult be teljesen random)
Megint nem mondok újat azzal,hogy teljesen spontán leállásokat generált a legváratlanabb helyzetekben, megoldás az 5-10e km-ként tisztitandó levegömennyiség szabályzó.
Az pedig teljesen megszokható,hogy az izzók kb fél évet bírnak ki, ha kibírnak. A klíma/generátor ékszíj olyan 50e km-nél elszakadt, bár ennek 70%-ban én vagyok az oka, rámentem egy kisebb köre, kb 5km/h-val, csak mint kiderült, a szíj alulról teljesen védtelen és majdnem a legalacsonyabb pontján van a kocsinak.
Ugyan nem konkrétam a kocsi hibája, de a késöbb beleszereltetett rablásgátló is naggyon sokszor megszívatott, egyszer a váci uton blokkolt, reggeli csúcsban.
Hogy jót is mondjak a kocsiról, a motorja végülis türhetö volt a 75lóhoz képest, de kb ennyi.. Soha többet VW!

UPDATE 2007.11.

Időközben felötlött még néhány emlék a kocsiról, kb 2x még garban sikerült kicserélni a flexicsövet a leömlő és a kipufogó között, mert folyamatosan elrepedt. Szerviz szerint tipushiba.

A kocsi nagyobb esőben beázott, elöször nem hittem el,h milyen viz csöpög a gázpedálra,aztán nagyobb viharban közlekedés után már fel se tünt a vizes cipö.

Hibalista

- gyújtáskapcsoló - 15e km
- légmennyiség szabályzó - teljesen random, kb 10x lett tisztítva
- izzók - pár ezer km-ként, folyamatosan
- kuplung teljes csere - 90e, hálisten már nem nálam
- sok sok apró, nagyon idegesítö problem

Ide hordtam szervizbe

vw lukács, vác

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 9000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Opel Corsa 1.4 Joy Következő autója? Toyota Corolla 1.4 HB 2004
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 1994

További ítéletek (171 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)