A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (1994-2001)

Polo 1.9D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kívül kicsi, belül is

Szöveges ítélet

Igazából második autónak vettük egy Passat mellé, mivel sokat megyünk ezért választottuk a diesel-t, illetve ismertük az előéletét. Kisautó. Elöl, hátul, kívül-belül. Anno Németo-ból lett behozva, nem SDI hanem szívódiesel 75 LE-vel. Karosszéria nekem tetszik(3 ajtós, fehér színű), belül szép és kényelmes, hosszú ülőlapú és jó oldaltartású ülésekkel, könnyű kezelőszervekkel, közvetlen kormánnyal. Fék jobb mint a két éves corsa-nkon...Futómű még gyári 170 ezer km után... (bár nem sokat látott Pesti utakat). (Motorja és minden más szintén bontatlan.) Váltója elég rövid, ezért gyorsul szépen 135-ig, utána már lasabban, 180 körül van a vége valahol. Fogyasztása 4,5-6,5 között mozog, ha szépen vezetünk 900km-re simán elég a 42 liter.Eddig semmi baj nem volt vele, bár megkapja a törődést, 7 ezrenként olajcsere(minőségi olajjal), motoröblítés, üzemanyag tank tisztítás évente, kenés, zsírozás, tisztítás ahol kell! Sajna most megadni látszik magát az önindító, 1 hónapja elpukkant az ablakmosó motor, tegnap meg a váltó esett szét. Sajnálom, mert most egy kicsit megingott a bizalmunk...
Folytatás: Eltelt pár hét, találtunk váltót 95 ezer Ft-ért bontottat. Ez az egy darab volt az országban. Csapágy -és szimmeringek cseréje, + váltóolaj, + motorolaj, szűrő -és levegőszűrő csere, (ha már egyszer szerelünk) + szerelési költség 205 ezer HUF. Sok volt. Egyik reggel nem indult. Izzítógyergyák cseréje 25 ezer HUF(NGK). (Mondjuk ez nem hiba, 2001 óta volt benne a BOSCH). Elkezdett nyöszörögni a generátor környékén, kiderült a feszítőtárcsa van ki, a tengelyt perselyezték, + csapágy csere, 20 ezer HUF. Amikor meg lett bontva láttuk, hogy gyöngyözik a vízpumpánál, új beszerel, 18 ezer HUF.
Tegnap elment a központi zár. Már nem érdekel. Zárjuk az ajtót egyesével, úgyis csak 3 van...
Nem tudom mit írjak még róla, én még mindíg szeretem, de rettegünk minden nap, hogy mi jön elő, Asszonykám már egy biciklire is elcserélné...
Ma megrendeltünk egy Honda Jazz-t. Már nem érdekel a Polo, meghirdettük. Majd írok a Jazz-ről, úgyis japánt szerettem volna mindíg...

Hibalista

- önindító, ablakmosó motor, váltó, vízpumpa, központi zár

Ide hordtam szervizbe

Saját szerelő gyógyítgatja...

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1997
Kényelem (3) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 155000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Passat Következő autója? Honda Jazz
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 1994

További ítéletek (171 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)