A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (1994-2001)

Polo 1.0 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kitartó pöttöm négykerekű

Szöveges ítélet

Csak néhány hete van nálam a pöttöm német, de ez a rövid idő alatt is bele tettem pár ezret, így már tudok ezt-azt mondani róla.
A belső kényelemre nincs panasz, főleg ha figyelembe veszem, hogy már 100 ezer fölött futott. Az ülések elöl-hátul kiváló állapotúak, nincsenek kiülve, a huzatok szinte újszerűek (persze ehhez hozzá járul a középkorú, hölgy előző tulajdonos is...), az utastérben nem zörögnek, nyöszörögnek a burkolatok. Minden kapcsoló, tekerentyű, bizgentyű szépen működik, világít, szól is, ha éppen kell. Nem gyári zene van benne, kivéve az első két hangszórót, de a hangzásuk nem is rossz. Bizonyára az utólag beépített nívós lejátszóegység sokat javít rajta.
A kényelemhez hozzá tartozik az első elektromos ablakemelő (utólag beszerelt), hátul nincs (3 ajtós), illetve a szintén utólag beszerelt távirányítós, riasztóval egybe kötött központi zár. Klíma nincs benne, ami a 37 fokban városi araszoláskor hiányzik, főúton, autópályán már elviselhető.
Persze az 1.0-ás, hengerenkénti befecskendezős, 37 kw-os (50LE) motorhoz klíma párosítása merész húzás lett volna. Viszont meg kell jegyezni, hogy alaposan meglepett a kis méregzsák! Nagyon pörgős, kifejezetten szereti, ha húzatják, és könnyen veszi a fordulatot. De ami még meglepőbb: városban simán elviseli az ötödiket, egészen 45-ig le lehet engedni (az alá már nem, mert bár még nem rángat, húzni se akar). Autópályán 130-nál 4300-at forog, ami sok is, meg nem is, de 140 fölé nem érdemes nyomni, a hangján hallatszik, hogy bár bírja, nem szereti. Mivel még nem ismerem eléggé, végsebességet nem próbáltam, bizonyára 160 körül lehet vége, de ez az autó nem erről szól. Az úttatrtása példás, nem sétál ide-oda, viszonlag tempósan lehet vele kanyarodni, de senki ne képzelje magát rally versenyzőnek! A fogyasztása elég kedvező, vegyesben 5,5-ből kijött (város-közút-autópálya).
Ami hinyzik belőle: szervó. Bár relatíve könnyű tekergetni a kissé túláttételezett kormányt, mégis parkoláskor emlékeztet rá: álló helyzetben nem kellene tekergetni a kormányt. Ha gurul az autó, akkor már nincs nagy vész. Hölgyeknek viszont meggondolandó, vagy egy kis edzés kell hozzá.
Egyelőre nem volt szükség alkatrészcserére, de az akksi közel áll a halálhoz (szivárog a sav), szintén szivárog a bal hátsó lengéscsillapító, és az ingadozó alapjárat miatt szükség lesz egy fojtószelep-tisztításra is. Ezen kívül semmi baja, ami a futásteljesítmény tekintetében is meglepő.
Elsősorban azoknak ajánlom, akik beérik egy kisebb autóval, nem képzelik magukat Schumachernek, fontos számukra a megbízhatóság, és az alacsony fogyasztás. Ilyen szempontok mellett tökéletes választás.

Hibalista

- Egyelőre nem volt szükség alkatrészcserére, de az akksi közel áll a halálhoz (szivárog a sav), szintén szivárog a bal hátsó lengéscsillapító, és az ingadozó alapjárat miatt szükség lesz egy fojtószelep-tisztításra is. Ezen kívül semmi baja, ami a futásteljesítmény tekintetében is meglepő.
-

Ide hordtam szervizbe

Még nem volt szervizben, de márkaszrvizben nem is lesz, az biztos. Leginkább magam fogom javítani.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1997
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 109000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Corsa C 1.2 Twinport Következő autója? Majd egyszer talán új Ibiza
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 1994

További ítéletek (171 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)