EGY IGAVONÓ BAROM - DAS AUTO
Szöveges ítélet
Igazán kevés hiba jelentkezett ahhoz képest, ahogyan mi használtuk, pláne amilyen úton mentünk vele nap, mint nap.
A rozsdától eltekintve ez egy igazi igénytelen öszvér.
Télen-nyáron, hidegben, melegben...
Kormánymű, kipufogórendszer, külső-belső féltengely, rendszámtábla világítás, vízhőfok jeladó, hátsó fékdob és kerékcsapágy...ennyi és mindezt szinte fillérekből és nem feltétlenül a legolcsóbb után gyártott alkatrészeket vettük meg hozzá.
Jó alkatrészárak, sok-sok után gyártott és bontott alkatrészt találni hozzá.
A gyári gyertyákat 205 ezernél vettem ki és garantálom még vagy 25 ezret tudott volna.
Mivel 8 szelepes motor az olajat szinte nem is fogyasztja.
Tudni kell ez nem egy erőmű, és nem is arra készült, de ha nagyon kell azért odalehet lépni és szedi a seggét rendesen.
A jó minőségű olajat nem sajnáljuk tőle...meghálálja sokszorosan.
Fogyasztás remek, mindenféle akrobata mutatvány nélkül lehet hozni vele az 5 litert.
A legnagyobb bosszúságot eddig a légzsák hibakódja és a korrodálás jelentette.
Vállalható autó friss jogsisoknak és tuning őrülteknek is...ha rommá töröd ezt 50 ezerből körbe építed :)
Hibalista
- Kormánymű, ablaktörlő kapcsoló, kipufogórendszer, külső-belső féltengely, rendszámtábla világítás, vízhőfok jeladó, hátsó-fékdob, hátsó-kerékcsapágy.
Ide hordtam szervizbe
Sógorom javította minden alkalommal és bosszankodni alig-alig szokott :) ellenben amikor egy franciához kellett nyúlni...
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 165000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Golf 4 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.3/10) |
