Drágaszág.. :)
Szöveges ítélet
Sokáig kerestem... legyen minimum 1,6-os, légkondi, elektromos ablak, központi zár. és legyen szép állapotban, és ne randa zöld, vagy hófehér legyen. Benne megtaláltam ezeket, másra igazából nincs szükségem. Most vettem a gépet, így még nem sok tapasztalatom van. Az előző tulaj egy balfasz volt. A termosztát szar volt benne.. állítólag cserélte de így sem akarta elérni az üzemi hőfokot. Kicseréltem gyárira, és indulás után 3 perccel már a 90fokon cövekel. :)
A benzin és a pollenszűrő létezéséről lehet nem is tudott, mert mind eredetiek voltak. Kuka...
Iszonyatosan koszos volt belülről... Először azt hittem hogy az indexkapcsolóról már lekoptak a jelzések, de pár perces vakarás után kiderült hogy tökéletes állapotban vannak, mivel a rárakódott 2-3 mm-es koszréteg védőréteget képezett, így konzerválta. :) hihetetlen...
Számomra az autó társ is, ugyanolyan fontos hogy megbízzak benne, mint a páromban. :) De a párom is költséges, a kocsi is. :) Ezért minden időben fogok cserélni rajta, és ápolva lesz...
Jól gyorsul, bár nem egy GTI. A fogyasztása lehetne kevesebb, de legalább jórészét fizeti a cég. :) Viszont tagadhatatlanul szép. Jól áll neki a graffit szürke szín, és a könnyűfém felni. Kap majd még egy sötétítést, és a műszerfalvilágítást fogom komplett kicserélni pirosra. Egy kárpitmosás még, és olyan lesz mintha új lenne. :) 12 éves létére, semmi rozsda.
Én érzelmileg is kötődöm az autómhoz, és azt vallom hogy az autóknak lelkük van. :) Így is fogok bánni vele, és azt is hiszem, hogy minimum 10 évig még autó fog maradni ha rendszeresen karbantartom. Majd pár hónap múlva többet fogok tudni írni róla, jelenleg ennyi.
2008.03.25. (frissítés)
Azóta volt alkalmam autópályán is többször kipróbálni. Erőlködés nélkül viszi a 160-170-et, de a vége olyan 185 körül van. Azonban ha valaki száguldozni szeretne vele, akkor mélyebben kell a pénztárcába nyúlni. 3500-nál viszi a 120-at, de 140-nél már 4000 felett pörög. Ezt az egy negatívumot találtam azóta. Azonban ennek is megvan a jó oldala, mert ha 120-nál ötösben rálépek a gázra, akkor mint akit seggberúgtak gyorsul 160-ig, és nem kell kapcsolgatni. Ennek a hosszú átéttelnek még városban van annyi előnye, hogy 50-55-től már vígan elvisz ötödikben, de 50-alatt is már rángatásmentesen húz, bár igaz lomhán.
Hibalista
- Igazából még semmi,de mivel most vettem, kicseréltettem a lényeges alkatrészeket...:
- -vízpumpa
- -termosztát
- -vezérműszíj, ékszíj, görgők, feszítők.
- -féktárcsák (brembo)
- -elosztófedél, gyertyák
- -minden szűrő
-
Ide hordtam szervizbe
Szecsődi Károly IV. Megyeri út.
Korrekt szerelő, és látszik hogy ért a márkához. De remélem hogy jópár hónapig nem látom viszont. :)
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
nincs
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 109000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | swift | Következő autója? | passz... egyenlőre marad ez. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
