Csörgő csiga
Szöveges ítélet
Az abszolút fapad, egyetlen extra a szervokormány (amit nehezebb tekerni mint egy ifa kormányát). 500.000 Ft ráköltése után az autó még mindíg csörgött-zörgött, a hátsó dobfék nyikorgott (a szakszervízben mondták -ez típushiba minden VW-nél, még az újak is nyikorognak- ezt jobb ha megszokja az ember mert cserélni nem érdemes). A másik az ékszíjfeszítő mechanika ami ugyancsak tönkremegy kb 15000-ként az összes régi TDI és SDI dízelnél. Az ülések lötyögtek, a karosszéria már elkezdett rohadni a hátsó kerék felett (6 évesen).
Hogy valami jót is mondjak:
A motor nem füstölt és 5.5 literes fogyasztás is elég korrekt volt.
Amikor becseréletem egy Picasso-ba jobban örültem, hogy eltűnt az életemből, mint az új autónak...
Hibalista
- Komplett ékszíjfeszítő rendszer, hátsó lengéscsillapítók, kormányszervo szivattyú, vezérmű fogaskerék elrepedt, dúsító elektronika, hátsó ajtó zár...
- Plusz a szokásos: vízpumpa, kipufogó, fékek
Ide hordtam szervizbe
Székesfehérvár - VW-AUDI szervíz (a szerelő első mondata: dehát ebből a Polo-ból nem is gyártottak 1.9-es dízelt...)
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 94000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Citroen Picasso 1.8 |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.3/10) |
