A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (1994-2001)

Polo 1.6 75 Variant 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bumfordi kombiteve

Szöveges ítélet

A benne eltöltött 112 ezer km eseménytelen volt, 1.6, 8 szelep, 75 ló, optimális kombináció volt. Mindegy volt, hogy 90-nel, vagy 160-nal mentem, 8 litert evett. Így nem kétséges, hogy azonos fogyasztás mellett mi volt az utazósebesség... :) Vége fele STP adalékkal (piros) horvátországi utat nyomott le 7 liter alatti fogyasztással full terhelés mellett (4 f?+csomag+tet?box+klíma+atomtempó). Ami fontos volt, klíma+ABS volt benne, villanyablak nem, de nem is volt vészes. Kombinak jó volt, csak nehezen lehetett pakolni a magas perem miatt. Viszont, ha lehajtottam mindent, akár költözni is lehetett vele. Költözem is, vagy 5ször, s?t, még rönkfával is meg volt punnyantva, csak úgy kopogott a felfüggesztés a 3 mázsa fától :)))
Jó kis kocsi volt, szívb?l sajnálom, hogy egy töréssel kellett elbúcsúznom t?le...

Hibalista

- Üzeltköt?i cégautó volt, így a szervizelés költségeivel, illetve korrektségével nem folgalkoztam. Néhányszor rá is fáztam, lásd alább.
- A befecskendez?-rendszerrel voltak néha bajok, ilyenkor els?re nem mindig indult, kés?bb kiderült, hogy nem adott id?ben szikrát a gyújtás, és benzinnel túltelített lett a motor. Ilyenkor kicsit várni kellett, és aztán pöccre indult. (saját tapasztalat, a Porsche képtelen volt rájönni, mi a hiba)
- 60 ezres szervíz során a BPB-ben nem cserélték ki a benzinsz?r?t, ez a fenti gyútási hibát kés?bb komolyan gyakorította... illetve egyszer emiatt ugyanitt a teljes gyújtáskábelt kicserélték, valószín?leg fiktíve, jó pénzért.
- Amúgy semmi komoly hibája nem volt, sehol ott nem hagyott.
- Nálam töltött élete végén (112 ezernél) az elejét sz@rrá törtem, egy C3 Plurielt sikerült hátulról lezúzni :), az A oszlopig cserélni kellett rajta mindent, a légzsák viszont nem nyílt ki, ellenben az övfeszít? feszített.
- A Porsche Buda javította, 1.2 milka volt, de arra nem vették a fáradságot, hogy az utasteret is átnézzék, és az övfeszít?ket kicseréljék... amikor átvettem, ugyanúgy lógott a biztonsági öv, mint ahogy a crash után kiszálltam bel?le. Azóta is fut boldogan, az "utódom" is nagyjából elégedett vele...

Ide hordtam szervizbe

BPB: lenyúlós maffia!

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Porsche Buda: agyatlan droidok...

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 112000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Clio 1.2 RN Következő autója? Skoda Octavia 1.4 16V Tradition
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 1994

További ítéletek (171 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)