Bumfordi kombiteve
Szöveges ítélet
A benne eltöltött 112 ezer km eseménytelen volt, 1.6, 8 szelep, 75 ló, optimális kombináció volt. Mindegy volt, hogy 90-nel, vagy 160-nal mentem, 8 litert evett. Így nem kétséges, hogy azonos fogyasztás mellett mi volt az utazósebesség... :) Vége fele STP adalékkal (piros) horvátországi utat nyomott le 7 liter alatti fogyasztással full terhelés mellett (4 f?+csomag+tet?box+klíma+atomtempó). Ami fontos volt, klíma+ABS volt benne, villanyablak nem, de nem is volt vészes. Kombinak jó volt, csak nehezen lehetett pakolni a magas perem miatt. Viszont, ha lehajtottam mindent, akár költözni is lehetett vele. Költözem is, vagy 5ször, s?t, még rönkfával is meg volt punnyantva, csak úgy kopogott a felfüggesztés a 3 mázsa fától :)))
Jó kis kocsi volt, szívb?l sajnálom, hogy egy töréssel kellett elbúcsúznom t?le...
Hibalista
- Üzeltköt?i cégautó volt, így a szervizelés költségeivel, illetve korrektségével nem folgalkoztam. Néhányszor rá is fáztam, lásd alább.
- A befecskendez?-rendszerrel voltak néha bajok, ilyenkor els?re nem mindig indult, kés?bb kiderült, hogy nem adott id?ben szikrát a gyújtás, és benzinnel túltelített lett a motor. Ilyenkor kicsit várni kellett, és aztán pöccre indult. (saját tapasztalat, a Porsche képtelen volt rájönni, mi a hiba)
- 60 ezres szervíz során a BPB-ben nem cserélték ki a benzinsz?r?t, ez a fenti gyútási hibát kés?bb komolyan gyakorította... illetve egyszer emiatt ugyanitt a teljes gyújtáskábelt kicserélték, valószín?leg fiktíve, jó pénzért.
- Amúgy semmi komoly hibája nem volt, sehol ott nem hagyott.
- Nálam töltött élete végén (112 ezernél) az elejét sz@rrá törtem, egy C3 Plurielt sikerült hátulról lezúzni :), az A oszlopig cserélni kellett rajta mindent, a légzsák viszont nem nyílt ki, ellenben az övfeszít? feszített.
- A Porsche Buda javította, 1.2 milka volt, de arra nem vették a fáradságot, hogy az utasteret is átnézzék, és az övfeszít?ket kicseréljék... amikor átvettem, ugyanúgy lógott a biztonsági öv, mint ahogy a crash után kiszálltam bel?le. Azóta is fut boldogan, az "utódom" is nagyjából elégedett vele...
Ide hordtam szervizbe
BPB: lenyúlós maffia!
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Porsche Buda: agyatlan droidok...
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 112000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Clio 1.2 RN | Következő autója? | Skoda Octavia 1.4 16V Tradition |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
