Brutális Vadállat :D
Szöveges ítélet
Hogy tisztázzam az autó VW Polo 6N tipus 1.6 os és 3 ajtós. A tipusnak megvannak a maga hibái, amik a korral is járnak. Rögtön miután megvettem az autót eszméletlenül zörgött valami a kipufogó tájékán, mint kiderült a középdob az kiégett (15e.-) az autó akkor 10éves volt, a gyári féktárcsák éppen cserére szorultak (16e.-), ezt követően elkezdett eleinte kis cseppekben majd egyre sűrűbben csöpögni belőle a sebváltó olaj. Szimmeringet kellett benne cserélni, meg persze olajat is mert több mint a fele elfojt :S (5e.-) Ekkor nagyjából már úgymond problémamentes volt. Eltelt egy fél év motor olaj kezdett el drámaian csöpögni elfogyni. Alsó és felső szelep dekli tömitést kellett cserélni rajta+olaj+szűrő (12e.-) A hátsó fékdobok még gyáriak és már elégé el vannak kopva benne a betétek, kézifék alig fog, és a lábfék benyomásakor eszméletlen idegesitő nyikorgó hangot hallat. Az autó magában is egy nagyon sportos kis gép, 3ajtós 900kilós autót egy 1.6os motor igencsak jól repit. Vettem rá 15´ os alufelniket, amik nagyon stabilan tartják az úton az autót, biztonságos élménydús vezetést biztositanak. Mindent összevetve egy nagyon biztonságos és sportos autót lehet belőle faragni nem sok pénzből. ui: a GTi emblémák utólagosak :P
Hibalista
- Sebváltó szimmering, alsó-felső motor dekli tömités, Hátsó fékdobok, kipufogó középdob, volt még pár nem jutnak eszembe..
Ide hordtam szervizbe
Jó helyi ismerősöm, szervizbe nem hordtam mert jó drága !!
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 95000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Swift | Következő autója? | Mercedes A 160 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |
